دزدگیر کلاسیک

فروش و نصب محصولات دزدگیر کلاسیک

شرکت ایمن پارسیان آمادگی خود را جهت فروش محصولات دزدگیر کلاسیک به همکاران گرامی اعلام میکند.

شما میتوانید با شماره های02166967443 /02166968470 / 09126033926 تماس بگیرید یا با ثبت خرید اینترنتی سفارش خود را ثبت کنید .

درباره دزدگیر کلاسیک

دزدگیر کلاسیک پرفروشترین سیستم حفاظتی در کشور، محصول شرکت الکترونیک کاران می باشد.Classic burglar System
شرکت الکترونیک کاران(سهامی خاص) در سال 1362 تاسیس گردیده و طی 34 سال فعالیت در تولید دستگاههای الکترونیکی افتخارات متعددی را کسب نموده است.

مراحل طراحی دزدگیر کلاسیک

کلیه مراحل طراحی محصولات توسط کارشناسان شرکت کلاسیک و مراحل ساخت در کارخانه الکترونیک کاران صورت میگیرد. این دزدگیر دارای 4 زون می باشد که می توان به آن چشمی با سیم و یا مگنت و انواع سنسور های دزدگیر را به آنها وصل نمود. همچنین این مرکز دزدگیر از چشمی های بی سیم با فرکانس 433.92 مگاهرتز پشتیبانی می نماید.

تلفن کننده سیم کارتی

با اتصال این دزدگیر کلاسیک به تلفن کننده سیم کارت خور قابلیت هایی اضافه می شود که بسیار کاربردی است که مهمترین آن فعال و غیر فعال کردن دزدگیر اماکن از راه دور به وسیله تلفن همراه از طریق پیامک یا اپ اختصاصی کلاسیک میباشد.

قابلیت های دیگر

قابلیت دیگری که می توان از آن نام برد دارا بودن 4 رله جداگانه است که می توان فرمانهای جداگانه ای به دستگاههای برقی محل نصب دزدگیر ارسال کرد. به طور مثال می توان درب برقی دفتر یا محل کار را از راه دور باز نمود.Classic burglar System

نرم افزار دزدگیر کلاسیک

دزدگیر کلاسیک دارای چند نرم افزار کاربردی میباشد.نرم افزار کنترل دزدگیر کلاسیک و نرم افزار setup کلاسیک برای شما کاربران گرامی فراهم اورده شده و به شما عزیزان امکان قطع و وصل دزدگیر همچنین تنظیمات جانبی دزدگیر کلاسیک را فراهم میسازد.

سنسورهای دزدگیر کلاسیک

سیستم دزدگیر کلاسیک بر حسب سنسورهای بیسیم و باسیم تولید گردیده است.

فرکانس دستگاه کلاسیک 433 مگاهرتز هاپینگ کد میباشد.برای استفاده از سنسور بیسیم حتما باید از سنسورهایی با فرکانس 433 استفاده گردد.

سنسورهای مشترک دزدگیر کلاسیک با دستگاه گپ و سایلکس میباشد.

برگشت به صفحه اصلی