مقالات

نصب و راه اندازی دزدگیر اماکن-دزدگیر خانه

Security-alarm-keypad

 نصب دزدگیر اماکن ،نصب دزدگیر خانه یکی از مهمترین عوامل برای پیشگیری از سرقت میباشد.دزدگیر سیم کارتی ،دزدگیر منزل،دزدگیر مغازه،دزدگیر ویلا،دزدگیر باغ،دزدگیر اداره جات و دزدگیر کارخانه تمامی این کلمات مترادف دزدگیر اماکن هستند.

دزدگیر منزل این روزها یکی از مهمترین انتخابات مردم برای پیشگیری از سرقت میباشد.نصب دزدگیر اماکن باید توسط تکنسین فنی انجام شود.

نصب دزدگیر مغازه و نصب دزدگیر آپارتمان میتواند به عنوان بهترین گزینه برای حفظ امنیت اموال شما در برابر سارقین باشد.

دزدگیر اماکن در مدل های مختلف و با کیفیت های گوناگون عرضه میشوند.

قیمت دزدگیر منزل بر اساس کیفیت ساخت پنل مرکزی آن و سنسورهای آن تعیین میشود.قیمت دزدگیر آپارتمان نیز بستگی به تعداد سنسورهای آن دارد.قیمت دزدگیر مغازه نیز بر حسب تعداد سنسور و متراژ کابل کشی محاسبه میشود.دزدگیر سیم کارتی و دزدگیر خط ثابت میتواند بر روی قیمت دزدگیر اماکن تاثیر بزارد.

شرکت ایمن پارسیان افتخار دارد در این مقاله به معرفی انواع دزدگیر اماکن و امکانات دزدگیر منزل و طریقه نصب دزدگیر منزل بصورت کامل به شما همراهان گرامی آموزش بدهد.

دزدگیر اماکن

شرکت ایمن پارسیان در نظر دارد در این مقاله به اطلاعات شما کاربران عزیز در رابطه با دزدگیراماکن،دزدگیرمنزل،دزدگیر خانه،دزدگیرآپارتمان،دزدگیر منزل مسکونی بیفزاید.در ضمن در این مقاله در مورد قیمت دزدگیر اماکن و قیمت دزدگیر خانه (دزدگیر مسکونی)  و قیمت دزدگیر منزل نیز صحبت خواهد شد تا مشتریان عزیز از قیمت این اقلام نیز اطلاعات کافی کسب کنند .

امروزه با افزایش تورم و کاهش ارزش پول کشورمان شاهد سرقت های مختلف از منازل مسکونی هستیم.برای پیشگیری از سرقت ،مصرف کنندگان راه های مختلف را برای افزایش امنیت محل زندگی خود انجام میدهند .

((معرفی و مقایسه انواع برند دزدگیر اماکن/دزدگیر منزل/دزدگیر مغازه/دزدگیر انبار))

در این بخش از مقاله به معرفی برند های موجود در بازار ایران و مقایسه آن ها از نظر کارایی و کیفیت عملکرد میپردازیم.

برند های دزدگیر اماکن موجود در بازار ایران عمدتا ساخت داخل کشور میباشد.در این بخش از مقاله گروه ایمن پارسیان چند مدل پرفروش و با کیفیت را از نظر کارایی،کیفیت و قیمت مورد بررسی قرار میدهد.

متاسفانه بدلیل وجود تحریم ها و مشکلات در واردات اجناس اصلی و اورجینال یک سری دزدگیر چینی نیز وارد کشور شده که بدلیل قیمت ارزان محبوبیت پیدا کرده،ولی تمامی مصرف کنندگانی که از این مدل دزدگیرها خریداری کرده اند پس از چند روز متوجه این موضوع شده اند که یک اسباب بازی یکبار مصرف را تهیه کرده اند و مجبور میشوند دوباره هزینه کنند تا یک سیستم حفاظتی امن تهیه کنند.

کارشناسان فنی ایمن پارسیان سعی دارند تا با مطالب مفید،شما کاربران گرامی را جهت خرید یک دزدگیر اماکن مرغوب و با کیفیت یاری کنند.

نصب و راه اندازی دزدگیر اماکن

برای نصب و راه اندازی یک سیستم دزدگیر اماکن نیاز به یکسری نکات و نقشه های اولیه میباشد.

شرکت ما در این مقاله به همراه عکس و فیلم افتخار دارد تا بتواند مطالب مفیدی را برای همراهان خود فراهم کند.

آشنایی با پنل مرکزی سیستم دزدگیر اماکن

اغلب برندهای دزدگیر اماکن موجود در بازار ایران دارای بردهای مرکزی مشابه میباشند.روی برد اصلی دزدگیر اماکن تعدادی ترمینال وجود دارد که در این مقاله آموزشی به آن میپردازیم

مدارگپ

ترمینال 220 in : اتصال برق شهر به پنل مرکزی برای تغذیه برد و شارژ باطری ups

ترمینال BATT : اتصال باطری UPS برای تغذیه پنل در زمان نبود برق /محافظت شده در مدار توسط فیوز شیشه ای 4 آمپر

ترمینال AUX: این ترمینال برای تغذیه سنسورها بر روی برد اصلی تعبیه شده است.ترمینال AUX دارای پلاریتیه مثبت و منفی میباشد که توسط یک فیوز 1 یا 2 آمپر در مدار محافظت میشود.

ترمینال  SIR یا SIREN: این ترمینال برای اتصال آژیر داخلی یا مصرف کننده های DC مانند فلاشر در مدار تعبیه شده است. این خروجی در زمان اعلام هشدار فعال میشود.

ترمینال SPK : این ترمینال برای اتصال مدار به یک بلندگوی خارجی با تغذیه AC تعبیه شده است. مورد استفاده بلندگوی خارجی عمدتا برای اعلان هشدار در هنگام سرقت میباشد.

نکته : در بعضی از برندهای دزدگیر اماکن در مسیرSPK روی برد مادر سیستمی طراحی شده که در زمان قطع کابل بلندگو دستگاه هشدار میدهد .

برای مثال برند کلاسیک از این سیستم بهره مند میباشد.

ترمینال ZONE ها: در اکثر دزدگیرهای اماکن تعداد زون های دستگاه میانگین بین 4 تا 6 زون در نظر گرفته شده است.ترمینال زون ها برای نصب سنسورها مانند چشمی ها /دتکتورهای دود و حرارت/مگنت ها /بیم های خطی و سایر سنسورهای مخصوص دزدگیر اماکن تعبیه شده است.روی زون ها (در بعضی از پنل های دزدگیر اماکن )عبارت NO  و NC نمایش داده میشود که در ادامه به آن میپردازیم.

عبارت NC : مخفف شده کلمه normaly close  میباشد که برای سنسورهای مدار بسته استفاده میگردد.برای مثال زمانی که یک چشمی در حالت خاموش است مدار آن بسته میباشد و در لحظه تحریک شدن و فعال شدن چشمی مدار توسط سنسور باز شده و فرمان به پنل مرکزی ارسال میشود.

عبارت NO: مخفف شده کلمه normaly open میباشد که برای سنسورهای مدار باز استفاده میگردد.

نکته:اغلب دتکتورهای دود و حرارت دارای مدار باز هستند تا در صورت خرابی سنسور سیستم مختل نگردد.

 

چگونگی عملکرد سیستم دزدگیر اماکن:

سیستم دزدگیر اماکن تشکیل شده از چند بخش که مهمترین آن پنل مرکزی میباشد.دزدگیر اماکن مانند نگهبانی می باشد که شما برای منزل یا محل کار خود استخدام کرده اید و توسط یک گوشی موبایل به شما اعلام میکند که شخص غریبه ای وارد ملک شخصی شما شده است.

حال با این تفکر به عملکرد سیستم دزدگیر اماکن می پردازیم .سیستم دزدگیر اماکن می تواند توسط سنسورهای سیم دار ویا بیسیم کنترل شود .زمانی که دزدگیر از طریق ریموت یا اپلیکیشن به حالت  ARM یا به اصطلاح فعال در می آید چشمی ها و سنسورها مسلح شده و با تحریک سنسور PIR یا جداشدن مگنت ها دستگاه شروع به آژیر زدن و فرستادن پیام به شماره های ثبت شده وپس از آن با حافظه های دستگاه تماس برقرار میکند.عمدتا تعداد حافظه ی هر پنل ده شماره برای اس ام اس و ده شماره برای تماس از طریق GSM (سیم کارت) و همچنین ده شماره برای تماس از طریق خط ثابت شهری است .

دزدگیر اماکن سیم کارتی :

امروزه با پیشرفت تکنولوژی کمتر کسی سراغ سیستم های آنالوگ قدیمی که با خط ثابت شهری کنترل میشودمیرود.سیستم های بروز دزدگیر اماکن عمدتا بصورت سیم کارت خور عرضه میشوند که دارای محاسن مختلفی است. از محاسن سیستم دزدگیر اماکن سیم کارتی می توان به مهمترین آن که کنترل دستگاه از طریق اپلیکیشن هست ،اشاره کرد. اپلیکیشن دزدگیر اماکن سیم کارتی برای هر برند بصورت جداگانه تهیه و عرضه شده که شما میتوانید از طریق سایت https://imenparsian.com قسمت اپلیکیشن ها نرم افزار مربوط به دستگاه خود را در سیستم های اندروید Android و IOS دانلود کنید .

ایمن پارسیان 02144280393

کاربر میتواند از طریق اپلیکیشن تمامی تنظیمات دستگاه را به راحتی با گوشی موبایل خود انجام دهد. کاربرمیتواند دستگاه دزدگیر اماکن خود را از طریق اپلیکیشن در هرمکانی که باشد در هر کجای ایران فعال و غیر فعال کند.کاربر میتواند استعلام مانده شارژ سیم کارت ،حذف و اضافه کردن شماره تلفن ، روشن و خاموش کردن وسیله برقی و سایر آپشن های دستگاه دزدگیر اماکن خود را از طریق اپلیکیشن راه اندازی کند .

سنسورهای دزدگیر اماکن سیم کارتی :

در مبحث سنسورهای دزدگیر اماکن به انواع آن میپردازیم .

چشمی حرکتی : این مدل سنسور ها در برندهای مختلف تولید و عرضه میشود.چشمی حرکتی به دو صورت فیکس و وزنی در بازار موجود میباشد. چشمی های وزنی عمدتا برای فضای باز یا برای شرایطی در نظر گرفته میشود که مصرف کننده در محل نصب دزدگیر جسم متحرکی داشته باشد مانند حیوانات خانگی و آکواریوم و پرنده ..

حرکتی دزدگیر کلاسیک ALPHA

بیم خطی: این مدل از سنسورها برای کنترل تردد در مواضعی که امکان نصب چشمی متحرک نیست استفاده میشود .

دتکتورها : این سنسورها به اصطلاح آشکارسازهای اعلان حریق می باشد که برروی سیستم دزدگیر اماکن فرکانس فرستاده و اعلام هشدار میکنند.

دتکتور-SH-9015

مگنت : این مدل سنسورها در دو مدل سیم دار و بی سیم عرضه می شوند.در مدل سیم دار نیاز به تغذیه برق ندارند و فقط دو رشته سیم مدار به آن متصل می گردد. در صورت جدا شدن دو قطعه ازهم به پنل مرکزی فرمان ارسال شده و اعلام هشدار میکند ، در مدل های بیسیم توسط فرکانس به پنل مرکزی اعلام هشدار میشود . که عمدتا فرکانس آنها 315 و 433 مگا هرتز میباشد .

مگنت فایو استار


در عصر دیجیتال که فناوری بی سیم رایج است، نصب دزدگیر خانه بیش از هر زمان دیگری یک مسئله کاملا اجباری شده است تا با استفاده از آن، امنیت خانه خود را تضمین کنید. نصب دزدگیر خانه برای یک خانه دار یا خانه مستاجر بسیار الزامی است. اگر می خواهید تا اقدام به نصب دزدگیر خانه کنید، به شما پیشنهاد می شود این مقاله را با دقت مطالعه کنید.

با نصب دزدگیر خانه، جلوی جرم را بگیرید!

اگر شما برای خانه خود اقدام به نصب دزدگیر خانه نکرده باشید، تقریبا سه برابر بیشتر مورد هدف سارق قرار می گیرند. دانستن اینکه خانه ای به سیستم هشدار مجهز است برای جلوگیری از بسیاری از سارقین کافی است. وقتی چندین خانه در یک محله با زنگ خطر وجود داشته باشد، بیشتر سارقان از آن دور می شوند.

نصب دزدگیر خانه به محافظت از اشیا با ارزش کمک می کند

همه ما صاحبان خانه های همگانی را می شناسیم که حمله به خانه را تجربه کرده اند و جواهرات گران قیمت، وسایل الکترونیکی (مانند وسایل سفارشی صوتی تصویری) و سایر اقلام گران قیمت را از دست داده اند و اگر نصب دزدگیر خانه را انجام داده بود، چنین مسائلی اتفاق نمی افتاد. این سرقت بسیار بدتر است وقتی وسایلی با ارزش شخصی را که قابل جایگزینی نیستند مانند چینی های خانوادگی یا عکس های عروسی را از دست بدهید.

نصب دزدگیر خانه می تواند دسترسی از راه دور را فعال کند

سیستم های هشدار خانگی مدرن دسترسی از راه دور را تقریبا از طریق هر رایانه، تلفن هوشمند یا لپ تاپ با قابلیت اینترنت امکان پذیر می کنند و شما با نصب دزدگیر خانه، به آرامش نسبی خواهید رسید. شما می توانید نظارت تصویری را با استفاده از کامپیوتر، لپ تاپ، گوشی موبایل و… انجام دهید.

نصب دزدگیر خانه می تواند به بهبود مدیریت انرژی خانه کمک کند

بسیاری از سیستم های هشدار خانگی دارای ترموستات و پریزهای هوشمند هستند. برای ایمن نگه داشتن خانه و صرفه جویی در هزینه های انرژی، می توانید دما را تنظیم کرده و دستگاه ها را در صورت لزوم خاموش و روشن کنید.

نصب دزدگیر اماکن می تواند به کاهش بیمه صاحبان خانه و اجاره کنندگان کمک کند

برای اکثر صاحبان خانه، بیمه صاحبان خانه ضروری است. نصب سیستم دزدگیر منازل اغلب هزینه بیمه را تا 10-20٪ کاهش می دهد.

dozdgir1

نصب دزدگیر خانه می تواند شما را از آتش سوزی و دود آگاه کند

هر صاحب خانه می ترسد تا به مدت یک هفته از خانه خود به دور باشد، زیرا ممکن است سرقت و یا آتش سوزی ایجاد شود. یک سیستم هشدار خانگی تحت نظارت، وجود آتش یا دود را به سرنشینان هشدار می دهد و سپس به طور خودکار به مقامات مربوطه هشدار میدهد و زمان پاسخ را کاهش می دهد.

با نصب دزدگیر خانه می توانید از ایجاد گاز مونوکسیدکربن مطلع شوید

مونوکسید کربن یک گاز بی بو و بی رنگ است که ممکن است از محدوده های گاز، سیستم های گرمایشی و اجاق گاز آزاد شود. از آنجا که حواس انسان نمی تواند آن را تشخیص دهد، مردم اغلب از به وجود آمدن مونوکسیدکربن بی اطلاع هستند. مشابه وجود آتش یا دود، سیستم هشدار مقامات را از نشت مونوکسید کربن به طور خودکار آگاه می کند.

سیستم های هشدار خانگی می توانند در صورت لزوم کمک پزشکی را احضار کنند

بسیاری از سیستم های هشدار خانگی دارای آویزهای هشدار پزشکی اضافی یا کشش های اضطراری هستند، بنابراین افراد سالمند، افراد بیمار و افراد معلول در صورت سقوط، تشنج یا سایر موارد اضطراری بلافاصله کمک مورد نیاز خود را دریافت می کنند. یا اینکه اگر شما در خانه بزرگسالانی دارید و یا اینکه خودشان هنوز زندگی می کنند، فقط یک زنگ خطر کافی نیست، باید وقت بگذارید و به سیستم های هشدار پزشکی اطلاع دهند.

سیستم های هشدار خانگی می توانند به شما در نگه داشتن کودکان و حیوانات خانگی کمک کنند

هنگامی که در محل کار یا خارج از شهر هستید، می توانید فرزندان و حیوانات خانگی خود را از طریق نظارت تصویری تحت نظارت قرار دهید تا از ایمنی و رفتار مناسب همه اطمینان حاصل کنید. از قفل کردن درها در شب تا تایید اینکه گربه در محل خود خوابیده است، را به طور کامل به شما اطلاع دهد.

نصب دزدگیر خانه آرامش خاطر را فراهم می کنند

مسلما بزرگترین مزایا سیستم هشدار در منزل احساس امنیت و آرامش عمومی است که در آن ایجاد می شود. هنگامی که شما در مورد داشته های ارزشمند خود نگران نیستید، انرژی بیشتری برای تمرکز بر سایر کارها دارید، بنابراین می توانید روند توسعه کسب و کار خود را با نصب دزدگیر اماکن با سرعت بیشتری پیش ببرید.

dozdgir2

امنیت خانه برای بسیاری از صاحبان خانه نگران کننده است و در برخی موارد، قفل های در یا پنجره های امنیتی آرامش کافی را فراهم نمی کند. سیستم های هشدار خانگی خدمات امنیتی گسترده ای را ارائه می دهند که ممکن است به شما اجازه دهد در خانه خود از امنیت بیشتری برخوردار شوید. با این حال، بسته به شرایط شما، یک سیستم هشدار نیز ممکن است معایب زیادی داشته باشد. شناختن نکات مثبت و منفی می تواند به شما کمک کند تا تشخیص دهید آیا سیستم دزدگیر منزل برای خانه و خانواده شما مناسب است یا خیر.

مزایا – محافظت مداوم با نصب دزدگیر خانه

اگر شما اقدام به نصب دزدگیر خانه کنید، شما و خانواده خود به طور شبانه روزی در برابر ورود افراد ناشناس به خانه محافظت می کنید. برخی از سیستم ها دارای هشدار دهنده های آتش سوزی نیز هستند که اطمینان بیشتری می دهند. محافظت مداوم از سیستم هشدار به ویژه هنگامی که ممکن است برای مدت طولانی از خانه خود دور باشید یا باید فرزندان خود را برای یک عصر در خانه تنها بگذارید، آرامش بخش است. این همچنین به معنای محافظت از خانه شما در هنگام خواب است تا بتوانید در مورد ایمنی خانواده خود خیال آسوده داشته باشید و خواب راحتی داشته باشید.

مزایا – بازدارنده مجرمان

اکثر سیستم های هشدار منزل علایم کوچک یا پلاکاردهایی برای پنجره شما ارائه می دهند که نشان می دهد خانه شما توسط یک شرکت امنیتی محافظت می شود. در بسیاری از موارد، وجود این نوع علائم به تنهایی ممکن است سارقین و سایر مجرمان را ترغیب کند تا از بالای خانه شما عبور کنند و به خانه ای بروند که توسط سیستم امنیتی محافظت نمی شود. مطمئن شوید که برگه های علامت گذاری شده و علائم مربوط به شرکت نظارت را به وضوح نمایش می دهید تا امنیت خانه خود را کاملا تبلیغ کنید.

مزایا – نرخ بیمه پایین تر با نصب دزدگیر خانه

ممکن است به هنگام نصب دزدگیر خانه، بخواهید اندکی هزینه کنید، اما این مسئله می تواند به معنای مزایا مالی نیز باشد. اگر سیستم شما در خانه نصب شده باشد، ممکن است شرکت بیمه شما نرخ بیمه نامه صاحبان خانه شما را تنظیم کند. از آنجا که خانه شما در برابر سرقت محافظت نمی شود و در بسیاری از موارد، وقایع آتش سوزی هزینه بر که ممکن است شما را به ادعای ادعا نیاز داشته باشد، کمتر در خانه شما اتفاق می افتد. در نتیجه، شرکت بیمه شما می تواند نرخ شما را کاهش دهد.

remote3

معایب – قطع خط تلفن

اگر سیستم هشدار شما فقط از طریق خط تلفن به شرکت امنیتی شما متصل باشد، می توانید با مشکل روبرو شود. یک سارق ممکن است قبل از ورود به خانه شما خط تلفن شما را قطع کند و تمام نظارت و ارتباط با شرکت هشدار دهنده شما خاتمه یابد. در نتیجه، بهتر است یک رادیو تلفن همراه روی سیستم خود نصب کنید، که حتی در صورت قطع شدن خط تلفن امکان ارتباط با شرکت امنیتی را فراهم می کند.

معایب – هشدارهای دروغین

اگرچه یک سیستم دزدگیر خانگی می تواند امنیت و آرامش خاطر را فراهم کند، اما این قابلیت را دارد که نسبتا آزار دهنده باشد. هر چند، هشدارهای دروغین به ندرت ثبت می شوند. در برخی موارد، قبل از اینکه فرصتی برای توضیح اشتباه برای شرکت امنیتی خود داشته باشید، ممکن است پلیس یا آتش نشانی به خانه شما اعزام شوند. بعضی از ادارات پلیس اگر مرتبا و بدون دلیل به خانه شما فراخوانده شوند ممکن است از شما هزینه بگیرند. برای جلوگیری از هشدارهای دروغین، با شرکت هشدار دهنده خود مشورت کنید تا مشخص کند چه عواملی باعث ایجاد آنها می شود تا بتوانید تنظیمات خود را انجام دهید.

معایب – هزینه

معایب اصلی سیستم دزدگیر منازل ممکن است هزینه آن باشد. نصب سیستم در وهله اول ممکن است برای شما هزینه بر باشد، اما شرکت های امنیتی برای ارائه خدمات نظارتی نیز هزینه روزانه یا ماهانه می گیرند. این هزینه ها می توانند به سرعت جمع شوند، بنابراین اگر بودجه کافی دارید، ممکن است بخواهید هر چه زودتر اقدام به نصب دزدگیر خانه کنید.

پلیس به صاحبان خانه توصیه می کند که به هنگام نصب دزدگیر منزل، آژیر را درون یک جعبه فلزی و درب حیاط نصب کنید. پلیس می گوید که این باید به عنوان بخشی از مجموعه اقدامات پیشگیری باشد زیرا نصب دزدگیر منزل به خودی خود مانع ورود سارق به خانه شما می شود.

همچنین مراحل امنیتی اضافی مانند روشنایی خارجی و دوربین مداربسته، قفل ها و اقدامات امنیتی بهتر را در نظر بگیرید و مطمئن شوید همسایگان می توانند از ورودی های ملک شما چشم پوشی کنند.

دوربین مداربسته هایک ویژن

برخی از شرکت های بیمه خانه تخفیف به هنگام نصب دزدگیر خانه به شما تخفیف می دهند.

آخرین آمار جرم و جنایت حاکی از آن است که 31 درصد از خانه ها اقدام به نصب دزدگیر خانه کردند که کمی نسبت به سال 2017 کاهش یافته است، اما بخشی از روند کلی رشد است. در حالی که تقریبا یک سوم صاحبان خانه به عنوان بخشی از بهبودهای عمومی خانه، امنیت را افزایش می دهند، 45٪ به دلیل افزایش جرایم، مانند سرقت از منزل یکی از دوستان یا همسایه، این کار را انجام می دهند.

انجمن صنعت امنیت انگلیس تخمین می زند که از حدود هشت میلیون خانه دارای آلارم، 30٪ آلارم فقط قابل شنیدن است و آلارم هایی که زنگ می خورند یا دارای آژیر خطر هستند، کنترل نمی شوند و فقط 2٪ آلارم ها کنترل از راه دور هستند.

چه نوع دزدگیر منزل را انتخاب کنم؟

بالای دزدگیر محدوده یک سیستم تحت نظارت است که توسط تامین کننده معتبر یا توسط بازرسی امنیت ملی یا هیئت بازرسی سیستم های امنیتی و هشدارها نصب شده است.

نصب دزدگیر خانه ممکن است صرفا چند میلیون هزینه داشته باشد. اما مطمئن باشید تا همیشه خیال شما بابت دزدها و سارقین مختلف امن است.

به هنگام نصب دزدگیر خانه، باید دقت داشته باشید که از یک دزدگیر حرفه ای استفاده کنید.

شما می توانید برای یک دزدگیر حرفه ای، انتخاب های مختلفی را برای زنگ هشدار داشته باشید.

می توانید هشدارهایی را انتخاب کنید که:

  • به شما زنگ بزند و یا آژیر صدا ندهد.
  • با شما تماس بگیرید یا با همسایه تماس بگیرید
  • با یک ایستگاه نظارت یا پلیس تماس بگیرید
  • به صورت سیمی و وایرلس باشد.

این بدان معناست که شما می توانید یک زنگ هشدار فقط با زنگ داشته باشید که اگر خانه شما خراب شود زنگ می خورد و با نصب دزدگیر خانه می توانید امنیت خانه خود را افزایش دهید. شما باید امیدوار باشید که آژیر خطر سارق را می ترساند و یا اینکه همسایگان شما با دویدن می آیند یا با پلیس تماس می گیرند.

می توانید هشدار دهنده ای داشته باشید که در هنگام فعال شدن به تلفن هوشمند یا همسایه شما پیام دهد. پس از آن شما باید در مورد اقدام بعدی تصمیم بگیرید، شاید در رابطه با یک سیستم مدار بسته تحت وب باشد. این موارد می توانند هنگام تماس با شما زنگ خطر را به صدا درآورند یا آن را بی صدا کنید.

ClassicG1

می توانید سنسورهای هشدار بی سیم و قابل حمل داشته باشید که بتوانید آن ها را جا به جا کرده و متناسب با آنها نصب کنید و همچنین برخی از آن ها دارای باتری پشتیبان هستند که در صورت قطع برق، می تواند به شما پوشش دهی داشته باشد.

می توانید یک سیستم سیم کشی حرفه ای نصب کنید که در صورت قطع برق دارای یک باتری پشتیبان مرکزی است. اینها همچنین ممکن است مستقیما به یک ایستگاه نظارت متصل شده و حتی با پلیس تماس بگیرند.

اگر دزدگیر خانه فعال شود چه اتفاقی می افتد؟

یک ایستگاه نظارت هشدار را تشخیص می دهد و ابتدا بررسی می کند که آیا فعالیت در ملک ادامه دارد یا خیر. در صورت عدم تحریک بیشتر سنسور، آنها ممکن است فقط با شما یا مخاطبین دیگر شما تماس بگیرند.

ممکن است سیستم شما خطایی داشته باشد. ممکن است جوندگانی یا پرنده ای وارد ساختمان شده باشد. حتی عدم گرد و غبار گذاشتن تار عنکبوت در مقابل حسگر می تواند هشدار نادرست را ایجاد کند.

اگر مرکز نظارت ادامه فعالیت در خانه شما را شناسایی کند، آنها پلیس را مطلع می کنند. سرعت پاسخگویی پلیس به میزان شلوغی آنها در آن زمان بستگی دارد. اگر پیش از این هشدار اشتباه داشته باشید، ممکن است آنها نیز عجله نکنند. هشدارهای دروغ تکرار شده، خطر حذف شدن از لیست پلیس وجود دارد.

آیا اگر فراموش کنم زنگ هشدار را تنظیم کنم، آیا بیمه گر من می تواند ادعای من را رد کند؟

به طور خلاصه، بعید است هیچ بیمه گر ادعای شما را به طور کامل رد کند. آنها ممکن است مبلغ پرداختی به شما را کاهش دهند. این مورد برای قفل های در و پنجره و سایر ویژگی های امنیتی خانه که بیمه گر شما مشخص کرده است نیز اعمال می شود.

بیمه گر شما حق بیمه شما را تخفیف داده است یا خانه شما را به عنوان ریسکی که آماده شده است بر اساس آن استفاده کند، بر اساس استفاده از تدابیر امنیتی که جزئیات آن را پذیرفته اید، پذیرفته است. منطقی است که اگر در این صورت از این وسایل امنیتی استفاده نمی کنید، کمتر بپردازند یا از بیمه خودداری کنند.

zange-hoshdar1

با این حال، اگر به سادگی فراموش کنید که یک بار زنگ هشدار خود را روشن کنید و آنقدر بدشانس باشید که آن روز را به سرقت ببرید، بعید به نظر می رسد که رد مطالبات شما توسط یک بیمه گر در مقابل نظارت توسط سرویس بازرس مالی باشد. سوابق شرکت هشدار دهنده شما نشان می دهد که مرتبا از زنگ هشدار استفاده می کنید.

اما اگر زنگ خطر دارید، هر وقت از خانه خارج می شوید عادت کنید از آن استفاده کنید. بعضی از آنها را می توانید فقط در هنگام خوابیدن شب هنگام تنظیم کنید.

آیا نصب دزدگیر خانه، امنیت خانه من را تضمین می کند؟

متاسفانه دزدگیر تضمینی برای سرقت نشدن از خانه شما نیست. اقدامات فیزیکی زیادی وجود دارد که می توانید انجام دهید، همراه با زنگ خطر می تواند خطر سرقت را کاهش دهد، اما هیچ چیز تضمین نمی کند که مورد سرقت قرار نمی گیرد.

در حالی که بیشتر سارقین می گویند از داشتن خانه با زنگ خطر دوری می کنند، یك دزد حرفه ای، زمانی که ببیند بر روی یک خانه دوربین مداربسته است و نصب دزدگیر خانه صورت گرفته است، ممکن است پیش خود فکر کند که چه چیز با ارزشی در این خانه وجود دارد و باید حتما وارد این خانه شود و دزدی خود را انجام دهد.

اما داشتن زنگ هشدار می تواند هر متجاوز را تحت فشار قرار دهد تا سریعا آنجا را ترک کند، شاید دارایی کمتری با خود داشته باشد و دزدی خود را به تمام نرساند. اما به هر حال، نصب دزدگیر خانه حرفه ای می تواند بسیار موثر باشد.

چگونه یک شرکت نصب دزدگیر خانه و منزل را انتخاب کنم؟

برای نصب دزدگیر خانه، باید دید که چه بیمه هایی می توانند چه شرکت هایی را پشتیبانی کنند. اگر به دنبال این هستید تا با خرید و نصب دزدگیر خانه، مبلغ بیمه خود را کاهش دهید، بهتر است که در ابتدا با بیمه مورد نظر خود صحبت کنید و یا ببینید که شرکت مورد نظر شما با چه بیمه هایی قرارداد دارد. ممکن است در ابتدا فکر کنید که مسئله بیمه کردن خانه آنچنان مهم نیست و با نصب دزدگیر خانه می تواند افزایش امنیت خانه را تجربه کنید.

behtarin-sherkat

اما چنین مسئله ای به هیچ وجه صحیح نیست و شما با نصب دزدگیر خانه در واقع آمار ورود سارقین را به خانه خود کاهش دادید. با این حال باز ممکن است سارقین وارد خانه شما شوند و اجناس با ارزش شما را با خود ببرند.

مطمئنا تا به امروز در میان آشنایان خود، تجربه دزدی داشتند و این یک تجربه بسیار تلخ و ناخوشایند است و هیچ کسی دوست ندارد تا چنین موردی را تجربه کند.

از این جهت شما با نصب دزدگیر خانه که همراه با بیمه باشد، می توانید با خیال بیشتری خانه خود را ترک کنید و به محل کار بروید.

بسیار پیش آمده است که به هنگام نصب دزدگیر خانه و یا نصب دزدگیر اماکن، شخص مورد نظر اقدام به بیمه منزل و یا اماکن نکرده است و دزد وارد آن مکان شده و وسایل ها را برده است. از این جهت اگر یک شرکت بیمه وجود داشت، می توانست بسیاری از هزینه های آن اماکن و یا منزل را بپردازد. پس به شما پیشنهاد می شود به هنگام انتخاب و نصب دزدگیر منزل، حتما اطلاع پیدا کنید که آن شرکت سازنده دزدگیر با چه بیمه هایی قرارداد دارد و یا اینکه بیمه مورد نظر شما، از چه شرکتی پشتیبانی می کند و چه دستگاه هایی را قبول دارد.

بیمه تا چه میزان برای نصب دزدگیر خانه، ارزش قائل می شود؟

ممکن است از خود سوال بپرسید که اگر منزل شما را دزد بزند، بیمه تا به چه میزان می تواند خسارت ناشی از منزل را به شما پرداخت کند.

در جواب به این سوال باید گفت که بیمه در وهله اول، به شما پول پرداخت نخواهد کرد. باید کارشناسی شود که دزد به چه صورت وارد منزل شده است و چه لوازمی را با خود برده است و اینکه در زمان سرقت شما کجا بودید. پس از روشن شدن این مسائل، بسته به بیمه شما، مبلغ 30 الی قریب به 80 درصد، بیمه می تواند پرداخت کند که در نوع خود بی نظیر است و می تواند به شما کمک بسیار زیادی کند.

از این جهت، هیچ عدد ثابتی وجود ندارد که بیمه به چه میزان مبلغی به شما بابت نصب دزدگیر خانه پول بپردازد. بلکه باید دید دزدی به چه صورت بوده است و سارق با خود چه وسایلی برده است. پس از آن شرکت بیمه مورد نظر شما می تواند تصمیم بگیرد که خسارت ناشی از سرقت به چه صورت است و به چه میزان باید پرداخت شود.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دزدگیر اماکن

شرکت ایمن پارسیان در نظر دارد در این مقاله به اطلاعات شما کاربران عزیز در رابطه با دزدگیراماکن،دزدگیرمنزل،دزدگیر خانه،دزدگیرآپارتمان،دزدگیر منزل مسکونی بیفزاید.در ضمن در این مقاله در مورد قیمت دزدگیر اماکن و قیمت دزدگیر خانه (دزدگیر مسکونی)  و قیمت دزدگیر منزل نیز صحبت خواهد شد تا مشتریان عزیز از قیمت این اقلام نیز اطلاعات کافی کسب کنند .

امروزه با افزایش تورم و کاهش ارزش پول کشورمان شاهد سرقت های مختلف از منازل مسکونی هستیم.برای پیشگیری از سرقت ،مصرف کنندگان راه های مختلف را برای افزایش امنیت محل زندگی خود انجام میدهند .

درب آکاردئونی :

در گذشته حفاظ ها و درب آکاردئونی گزینه ی خوبی برای پیشگیری از سرقت بود ولی با پیشرفت تکنولوژی و ابزارآلات جدید باز کردن حفاظ ها و درب آکاردئونی در کمتر از دقیقه انجام میشود .

برای بالابردن امنیت درب های آکاردئونی پیشنهاد میشود از قفل های کتابی ضد برش و ضد اسید استفاده گردد.

درب ضد سرقت :

یکی از انتخابات کاربران برای پیشگیری از سرقت نصب درب ضد سرقت برای منازل است .

که در بهترین حالت و ایمن ترین درب ها نیز توسط سارقان باز میشود .پس گزینه ی ایمنی برای پیشگیری نیست .

درب های ضد سرقت ایرانی امنیت خیلی کمتری نسبت به نمونه وارداتی خود دارند.

حفاظ پنجره ها:

حفاظ پنجره ها میتواند تا حدودی از سرقت جلوگیری کند ولی با وجود ابزار آلات مدرن تخریب حفاظ ها کار زیاد سختی برای سارقان به شمار نمیرود.بین حفاظ ها بهترین نمونه آن استفاده از حفاظ ساخته شده از جنس فلز آهن میباشد.زیرا مقاومت بیشتری نسبت به حفاظ های استیل و آلومینیوم را دارد.

متاسفانه طبق آمار پلیس آگاهی 85 درصد حفاظ های موجود نمیتوانند از ورود سارقان به منزل جلوگیری کنند.برای داشتن حفاظی امن برای پنجره ها پیشنهاد میشود خارج از مبحث زیبایی تصمیم گیری شود.زیرا عمدتا مردم برای زیبایی نمای منزل از حفاظ های فانتزی استفاده میکنند که همین عامل باعث میشود که حفاظ بیشتر جنبه زیبایی داشته باشد تا اینکه بخواهد از ورود سارقین جلوگیری کند.

door-acordon-protection
Anti-thief-door
windows-protection

((معرفی و مقایسه انواع برند دزدگیر اماکن/دزدگیر منزل/دزدگیر مغازه/دزدگیر انبار))

در این بخش از مقاله به معرفی برند های موجود در بازار ایران و مقایسه آن ها از نظر کارایی و کیفیت عملکرد میپردازیم.

برند های دزدگیر اماکن موجود در بازار ایران عمدتا ساخت داخل کشور میباشد.در این بخش از مقاله گروه ایمن پارسیان چند مدل پرفروش و با کیفیت را از نظر کارایی،کیفیت و قیمت مورد بررسی قرار میدهد.

متاسفانه بدلیل وجود تحریم ها و مشکلات در واردات اجناس اصلی و اورجینال یک سری دزدگیر چینی نیز وارد کشور شده که بدلیل قیمت ارزان محبوبیت پیدا کرده،ولی تمامی مصرف کنندگانی که از این مدل دزدگیرها خریداری کرده اند پس از چند روز متوجه این موضوع شده اند که یک اسباب بازی یکبار مصرف را تهیه کرده اند و مجبور میشوند دوباره هزینه کنند تا یک سیستم حفاظتی امن تهیه کنند.

کارشناسان فنی ایمن پارسیان سعی دارند تا با مطالب مفید،شما کاربران گرامی را جهت خرید یک دزدگیر اماکن مرغوب و با کیفیت یاری کنند.

((دزدگیر اماکن برند کلاسیک))

دزدگیر کلاسیک

شرکت الکترونیک کاران تولید کننده محصولات کلاسیک در ایران میباشد.دزدگیر اماکن کلاسیک یکی از قدیمی ترین و معتبرترین محصولات در زمینه سیستم های حفاظتی میباشد.

عمده تولید محصول این شرکت دزدگیر منزل،دزدگیر مغازه،دزدگیر انبار،دزدگیر اماکن و سایر تجهیزات مربوطه میباشد.

در نظر سنجی به عمل آمده از مشتریان گرامی میتوان گفت دزدگیر اماکن کلاسیک نفر برتر تولید کننده دزدگیر منزل میباشد.

یکی از دلایل مهم محبوبیت این دزدگیر اماکن دارا بودن نرم افزار بر روی app store برای گوشی های آیفون است.

مجموعه ما (ایمن پارسیان) یکی از نمایندگان فروش محصولات کلاسیک در غرب تهران می باشد.

دزدگیر اماکن کلاسیک تنها دزدگیری هست که ماژول تلفن کننده آن از پنل مرکزی مجزا میباشد.

به این صورت که شما میتوانید یک پنل اصلی تهیه بفرمایید و سیستم تلفن کننده آن را بنابه شرایط و عملکرد دستگاه انتخاب بفرمایید.

سیستم تلفن کننده دزدگیر اماکن کلاسیک در دو مدل خط ثابت و سیم کارتی عرضه میشود.

در مدل خط ثابت هنگام بروز سرقت و عمل کردن پنل مرکزی این تلفن کننده از طریق خط شهر شروع به تماس با کاربران میکند.

ولی در مدل سیم کارتی (G1 PRO) در لحظه سرقت پنل مرکزی به سیستم تلفن کننده سیم کارتی اعلام خطر میکند و این ماژول میتواند به شماره های ذخیره شده داخل دستگاه پیامک ارسال کند و پس از آن از طریق سیم کارت با کاربران تماس میگیرد.

همچنین این ماژول از سیستم خط شهر نیز بهره مند بوده و در صورت وجود هرگونه ایراد در سیستم سیم کارت از طریق خط ثابت شروع به شماره گیری میکند.

سیستم دزدگیر اماکن کلاسیک یک سیستم کاملا جامع بوده و تمامی اتفاقات رخ داده را با ذکر ساعت و تاریخ از طریق پیامک برای کاربران ارسال میکند.

دزدگیر کلاسیک میتواند از دو روش نرم افزار و ریموت کنترل شود.(البته در صورت نصب ماژول سیم کارتیG1PRO)

داخل دستگاه دزدگیر اماکن کلاسیک دو عدد ریموت وجود دارد که با فرکانس 433 مگا هرتز فعال میباشند.

همچنین این ریموت ها هاپینگ کد بوده و غیر قابل هک و کپی میباشند.

سیستم رمز 64 بیتی این ریموت ها توانسته بین رغبای خود یک تفاوت چشم گیری به وجود آورد.

البته در مدل های جدید سیستم دزدگیر سایر برند ها نیز مانند سایلکس و گپ نیز از این تکنولوژی بهره مند شده اند.

دزدگیر کلاسیک میتواند هم از سنسور باسیم و هم از سنسور بیسیم با فرکانس 433 مگاهرتز پشتیبانی کند.

دزدگیر کلاسیک دارای 4 زون قابل برنامه ریزی میباشد.

کاربران میتوانند از این سیستم به عنوان سیستم اعلان حریق نیز استفاده کنند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد این سیستم دزدگیر منزل میتوانید با کارشناسان ما از طریق واتس اپ و یا تماس تلفنی در تماس باشید.

شما همراهان گرامی میتوانید با کلیک بر روی لینک زیر برای خرید و آشنایی بیشتر با محصولات دزدگیر منزل کلاسیک اقدام بفرمایید.

classic-product

((دزدگیر اماکن برند گپ))

محصولات-گپ

شرکت گپ یکی از تولید کنندگان خوش نام در زمینه تولید دزدگیر اماکن و دزدگیر منزل به شمار میرود.

این شرکت با تولید محصولات متنوع و تجهیزات کامل سیستم های حفاظتی یکی از شرکت های بزرگ در زمینه دزدگیر منزل به شمار میرود.

دو محصول پرفروش این شرکت دزدگیر اماکن گپ مدل T11 و دزدگیر اماکن گپ مدل G12 میباشد.

تفاوت این دو مدل دزدگیر منزل در سیستم تلفن کننده و فرکانس عملکردشان است.

دزدگیر سیم کارتی گپ یک محصول پرطرفدار است.

برند گپ در کنار تولید پنل مرکزی دزدگیر اماکن ،تجهیزات دزدگیر اماکن را هم نیز تولید میکند.

این دزدگیر دارای 5 زون قابل برنامه ریزی میباشد.

تمامی تنظیمات مربوط به پنل و سیستم تلفن کننده از طریق کیپد روی برد انجام میشود.

این دزدگیر دارای منوی کامل و جامعی هست که شما کاربران گرامی میتوانید از طریق کیپد طراحی شده روی درب این دستگاه تمامی تنظیمات مربوط به دزدگیر منزل خود را انجام دهید.

دلیل محبوبیت این مدل از دزدگیر منزل در کیفیت متریال و دقت در تولید این محصول میباشد.

این دزدگیر همچنین دارای دو رله خروجی میباشد که میتواند از راه دور یک وسیله برقی را خاموش یا روشن بکند.

همچنین دزدگیر اماکن گپ نسبت به نمونه وارداتی این محصول دارای قیمت مناسبی هست.

شما میتوانید برای آشنایی بیشتر با محصولات گپ در قسمت برند دزگیر اماکن برند گپ این اطلاعات را کسب کنید.

شما همراهان گرامی ایمن پارسیان میتوانید از طریق کلیک بر روی لینک زیر از اطلاعات کامل و خرید محصولات گپ بهره مند شوید.

Gap-product

((دزدگیر اماکن برند سایلکس SILEX))

Silex-long-banner

دزدگیر سیم کارتی سایلکس  یکی از پر فروشترین دستگاه های دزدگیر اماکن میباشد.

شرکت صنایع الکترونیک سایلکس با سابقه ای چند ساله در زمینه ساخت تجهیزات کنترلی و ریموت دار، اقدام به ساخت دزدگیر منازل و اماکن نمود در ابتدا مدل های PD14 ، SL14 و SG7 را عرضه نمود .

پس از دوسال نسل ارتقاء یافته ی دزدگیر سایلکس سیم کارتی SG7 را با نام SG7+ معرفی نمود و در این مدل منوهای دزدگیر را بسیار ارتقاء داده و باعث فهم بیشتر کار و افزایش سرعت عملکرد شد . همچنین افزایش ضریب امنیت سیستم با امکان تعیین سطح دسترسی برای کاربران ریموتی ، اپلیکیشن جدید با امنیت بالا در ارسال دستورات رمزهای منحصر به فرد مدیران و ثبت تمامی وقایع بهمراه زمان و تاریخ وقوع از جمله ویژگی های دیگر SG7+ میباشد.دزدگیر سایلکس سیم کارتی SG7+ را می توان به صورت بی سیم و یا با سیم در تمام ساختمان های مسکونی ، فروشگاه ها و یا دفاتر کار نصب نمود. و به راحتی به سیم تلفن متصل نمود و یا حتی سیم کارت همراه اول یا ایرانسل را مستقیما داخل دستگاه قرار دهید و از امکانات آن استفاده کنید.

معرفی گروه صنعتی سایلکس

صنایع الکترونیک سایلکس با بیش از ربع  قرن سابقه درعرصه تولید سیستم‌های حفاظتی اولین محصول خود دزدگیر اتومبیل را به بازار عرضه نموده و با گذشت زمان و کسب تجربه در مسیر تولید و مسائل فنی به تنوع محصولات خود افزوده و در حال حاضر با هدف تحقق شعار «تولید ملی؛ هدف جهانی» به یکی از مدرن‌ترین تولیدکنندگان سیستم‌های حفاظتی و امنیتی اماکن و ریموت کنترل‌های درب‌های اتوماتیک در داخل کشور تبدیل گشته است.
این مجموعه با گسترش بخش تحقیقاتی خود در جهت دسترسی به بالاترین کیفیت فنی، موفق شده است اولین تولید‌کننده ریموت کنترل‌های Hopping Code در کشور باشد.

شرکت سایلکس یکی از تولید کنندگان محصولات حفاظتی است .

دزدگیر اماکن سایلکس در چندین مدل مختلف با کارایی های گوناگون تولید مشد.

دزدگیر سیم کارتی سایلکس یکی از محصولات با کیفیت و دارای گارانتی مدت دار نیز هست.

دزدگیر منزل سایلکس یکی از محصولات شناخته شده در زمینه سیستم های حفاظتی میباشد.

دزدگیر سیم کارتی سایلکس قابلیت پشتیبانی از نرم افزار موبایل را نیز داراست.

شما همراهان گرامی میتوانید از طریق لینک زیر جهت آشنایی بیشتر با محصولات سایلکس و همچنین خرید این محصول اقدام بفرمایید.

Silex-product

دزدگیر خانه،دزدگیر آپارتمان، دزدگیر ساختمان،دزدگیرمنزل،دزدگیر مغازه،فروشگاه،دفتر کار،انبار:

شرایط کنونی جامعه ما ایجاب می کند که حفاظت بیشتری از اموال و دارایی خود داشته باشیم.نصب دزدگیر اماکن برای منزل و یا هرمکان دیگر مهمترین و بهترین راه برای حفاظت است.

دزدگیر اماکن فایروال

شرکت  فایروال به عنوان یکی از برترین تولیدکننده های سیستم های حفاظتی (دزدگیر اماکن) در ایران با چندین دهه تجربه درخشان در زمینه تولید و توزیع انواع دزدگیر اماکن و دوربین های مداربسته فعالیت می نماید .

این مجموعه با در اختیار داشتن تیمی مجرب و متخصص و با به کار گیری جدیدترین و پیشرفته ترین فناوری های روز دنیا در تلاش است تا رضایت شما عزیزان را به عنوان اساسی ترین رکن مجموعه فایروال جلب نماید.

این شرکت دزدگیر های اماکن خود را در سه مدل F6 بدون تلفن کننده,F7 با تلفن کننده خط ثابت , F9 با تلفن کننده سیم کارتی و F10 سیمکارتی به همراه رله قطع و وصل جریان برق عرضه میکند.

مزیت ها

مزیت هایی که دستگاه دزدگیر فایروال را نسبت به دیگر برند ها متمایز میکند عبارتند از: گارانتی 5 ساله این شرکت که در مقایسه با دیگر برندها حدود سه سال بیشتر است که این امر به دلیل کیفیت بالای تولید این محصول میباشد.

دزدگیر فایروال F9 و F10 دارای 8 زون بیسیم و باسیم میباشد که در مقایسه با برند های دیگر که 4 ویا 5 زون هستند مناطق بیشتری را به صورت مستقیم پوشش میدهد.

مثلا اگر مکانی مانند منزل و یا اداره دارای 8 اتاق باشد و دستگاه شما 4 زون باشد شما مجبور هستید 4 اتاق دیگر را بصورت سری با اتاق های دیگر ببندید.

بنابر این هنگام تحریک دزدگیر نمیتوانید بفهمید که سنسور کدام اتاق فعال شده,اما اگر دستگاه 8 زون داشته باشد هر زون را به یک اتاق اختصاص میدهید و اتاقی را که در ان چشمی فعال شده را از روی ال ای دی های دستگاه پیدا می کنید.
صفحه نمایش فارسی و سخن گو فارسی بودن  F9 و F10  کار شما را برای تنظیمات راحت میکند.
سنسور های دزدگیر خانه فایروال در مقایسه با دیگر برندها کامل بوده و با همین برند انواع چشمی حرکتی با سیم و بیسیم ,مگنت,سنسور لرزشی ,آژیر بیسیم و باسیم,پدال و… را دارا میباشد.
در ضمینه خدمات پس از فروش هم این برند خدمات خوب  و سریعی ارائه میدهد و در اینده لنگ خدمات نخواهید بود.
نرم افزار فایروال نیز فارسی و کاملا حرفه ای میباشد که به شما این امکان را میدهد که دستگاه خود را از هر مکان و شهری که باشید کنترل کنید.

شما همراهان گرامی میتوانید از طریق لینک زیر برای خرید و مشاهده محصولات فایروال اقدام بفرمایید.

firewall-product

دزدگیر اماکن قابلیت پیشگیری از سرقت را دارد.

دزدگیر منزل درمقابل دوربین مداربسته که فقط به عنوان ناظر میتوان از آن استفاده کرد و در پیشگیری از دزدی تقریبا هیچ تاثیری ندارد،بسیار موثر تر و کارآمد تر میباشد.

اما خرید و استفاده از دزدگیر اماکن و دزدگیر منزل نیاز به رعایت نکات مهمی دارد که در ادامه به آن میپردازیم. بهترین گزینه برای ایجاد امنیت محیطی نصب دزدگیر اماکن برای محل زندگی یا کار می باشد . انواع مختلفی ازدزدگیر اماکن در بازار ایران موجود می باشد .دزدگیر های منزل عمدتا بصورت پک های آماده به فروش میرسد .انواع برند دزدگیر خانه را در این مقاله مورد بررسی قرار میدهیم .

درهنگام خرید دزدگیر به نوع , برند , گارانتی و قیمت دستگاه توجه کنید.

دستگاه های به روز سیم کارتی هستند و امکانات زیادی را برای شما به همراه می آورند. سعی کنید دستگاهی را خریداری کنید که شرکت خدمات دهنده آن داخل کشور باشد و از لحاظ خدمات درآینده شمارا دچار مشکل نکند. بعضی از برندها وارداتی جدید شاید فقط یک یا دو پارت وارد ایران شده باشد و ممکن است درآینده دیگر وارد نشوند که این باعث مشکل در خدمات آینده میشود. بنابراین از برندهایی استفاده کنید که قدمت زیادی دارند و در کشور شناخته شده هستند و خدمات آنها پایدار است.مانند برندهای ایرانی :فایروال،کلاسیک،سایلکس،فایو استار،گپ،مستر،و …

 از نصابان دزدگیر اماکن خرید کنیم یا از شرکت های معتبر؟

بهتراست نصب دزدگیر منزل را به شرکت ها بسپارید تا اینکه با نصاب ها به صورت مستقیم کار کنید زیرا شرکت ها موظف به ارائه گارانتی هستند. نصاب ها ممکن است برای خدمات دست شما را خالی بگذارند زیرا کسی آنها را موظف به ارائه خدمات نمی کند.

دزدگیر اماکن را از چه شرکتی بخریم؟

از شرکتی دزدگیر اماکن بخواهید که بعد از کارشناسی، کل سیستم را برای شما نصب کرده و در انتها باشما تسویه حساب کند. بعضی از شرکت ها ابتدا دزدگیر و لوازم رابه شما می فروشند و شما پس از دریافت اجناس و تسویه ،شماره نصاب را به شما میدهند تا برای نصب هماهنگ کنید،دراین صورت نصاب دزدگیر اماکن ممکن است شمارا اذیت کرده و از لحاظ هزینه و نوع کار کم کاری کنند.

شماره تلفن چند نفر از همسایه هایتان را داشته باشید و هنگام نصب به حافظه دستگاه بدهید تا درصورت فعال شدن، دستگاه بتواند با آنها تماس بگیرد و از انها بخواهد که به منزل شما سر بزنند تا از اینکه آیا آلارم دزدگیر منزل کاذب بوده و یا منزل شما مورد سرقت قرارگرفته مطمئن شوید.

قیمت دزدگیر اماکن:

دزدگیر اماکن میتواند دزدگیر منزل باشد.میتواند دزدگیر مغازه باشد.میتواند دزدگیر خانه و دزدگیر آپارتمان باشد.یعنی تفاوتی از نظر جنس با هم ندارند.

قیمت دزدگیر منزل بر اساس تعداد و مدل سنسورها متغیر میباشد. همچنین قیمت دزدگیر اماکن بستگی به نوع و مدل پنل مرکزی نیز دارد. قیمت دزدگیر مغازه میتواند کمی اختلاف با قیمت دزدگیر منزل داشته باشد. دلیل اختلاف قیمت دزدگیر مغازه با قیمت دزدگیر منزل تعداد سنسورهای مصرفی میباشد.

تست و سرویس دوره ای دزدگیر منزل

دزدگیر اماکن باید به طور دوره ای هر 1 ماه یک بار و یا قبل از رفتن به مسافرت کنترل شود. بدین صورت کهدزدگیر را توسط ریموت یا نرم افزار فعال کرده سپس وارد خانه شده تا دزدگیر منزل فعال شود و آژیر بزند، با شماره تماس های ذخیره شده در تلفن کننده تماس گرفته و پیامک دهد. در این حالت نباید دزدگیر را سریع غیر فعال کنید و اجازه دهید 10 الی 15 ثانیه صدای آژیر ادامه پیدا کند تا تلفن کننده به طور کامل با تمام شماره هایی که به آن داده اید تماس بگیرد.

باتری داخل دستگاه دزدگیر نیز باید هر دو سال یکبار تعویض شود زیرا باتری های دزدگیر حدودا هر دو سال یکبار فاسد می شوند.

انواع برند های موجود در بازار

logo-company-others2

پارادوکس،سایلکس،کلاسیک،فایو استار،گپ،GMK،فایروال،فورنت،پایرونیکس

دزدگیرمنزل یا دزدگیر خانه یا دزدگیر آپارتمان گزینه ها و کلمات کلیدی هستند که کاربران داخل گوگل جستجو میکنند .

سوالات متداول

 آیا دزدگیر اماکن برای پیشگیری از سرقت کافی است ؟

بهترین برند دزدگیر منزل چیست؟

بهترین مدل دزدگیر اماکن کدام است؟

با کیفیت ترین دزدگیر منزل کدام برند است؟

دزدگیر منزل باسیم بهتر است یا بیسیم؟

دزدگیر مغازه چیست؟

این سوالات در ذهن کاربران گرامی میباشد و ما در این مقاله تمامی سوالات شما عزیزان را بصورت تخصصی پاسخ میدهیم.

دزدگیر منزل یا دزدگیر اماکن:

دزدگیر اماکن نامی است که به یک مجموعه کامل متشکل از چندین قطعه الکترونیکی برای حفظ امنیت مکان های مختلف اعم از منازل مسکونی،واحد های اداری و تجاری،بانک ها،مراکز خرید،فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای و … مورد استفاده قرار میگیرد. عمدتا دزدگیر اماکن توسط  ریموت دزدگیر کنترل میگردد.

با پیشرفت تکنولوژی و تولید دستگاه های سیم کارت خور در دهه اخیر این سیستم پیشرفت کرده و قابلیت کنترل دزدگیر اماکن توسط موبایل نیز فراهم گردیده است. بصورت جامع میتوان گفت سیستم دزدگیر اماکن یا دزدگیر منزل یا دزدگیر مغازه یک نگهبان 24 ساعته برای محل زندگی و کار اشخاص میباشد.

دزدگیر اماکن پیشرفته:

در سیستم های پیشرفته ، دزدگیر ها میتوانند در مواقع سرقت از طریق سیم کارت و خط ثابت کاربران را از طریق اس ام اس و تماس مطلع سازند. همچنین دزدگیر ها میتوانند تمامی اتفاقات مربوط به دستگاه را از طریق پیامک برای کاربران ارسال کنند.مانند قطعی برق،وضعیت انتن دهی سیم کارت،وضعیت قطع یا وصل بودن خط شهری،وضعیت باطری دستگاه و باطری سنسورها وسایر اتفاقات مربوط به دزدگیر اماکن برای انتخاب یک محصول با کیفیت و مناسب ، میتوانید با کارشناسان ما از طریق تماس با شماره های 02144280393-02144201355-02144202735 در تماس باشید.

مقایسه دزدگیر اماکن ارزان چینی با دزدگیر اماکن ایرانی

اگر به دنبال خرید دزدگیر ارزان قیمت برای منزل خود هستید این متن را حتما بخوانید.

دزدگیر های چینی اصطلاحا خانگی که ارزان فروخته میشوند و قالبا در یک پک بسته بندی شده با نامهای گوناگون ارائه میشوند . نسبت به دزدگیر  ایرانی خودمان که به انها شاید صنعتی یا اماکن هم بگویند دارای نقطه ضعف های مهمی هستند. دزدگیر های چینی معمولا در یک پک شامل پنل اصلی ،یک یا دو عدد چشمی،یک اژیر کوچک،دو عدد ریموت در یک بسته بندی فروخته میشوند.

حال این سیستم را با سیستمهای دزدگیر ایرانی مانند فایروال،کلاسیک،سایلکس،فایو استار و … مقایسه میکنیم.

باطری پشتیبان:

باطری که قسمت مهم دزدگیر میباشد باید قابلیت نگه داری سیستم تا حداقل یک هفته را در صورت قطع برق داشته باشد.

در دزدگیر اماکن ایرانی میتوان یک باتری 12 ولت 4.5 یا 7.5 امپر بزرگ قرار داد که قابلیت نگهداری برق برای دزدگیر تا حدود یک هفته را دارد اما در دزدگیر های چینی یک باتری شارژی کوچک که اندازه 2 عدد باتری قلمی است وجود داری که حداکثر 24 ساعت بتواند سیستم را روشن نگه دارد.و این نقطه ضعف این دستگاهها است.

باطری دزدگیر

آژیر:

دزدگیر های ایرانی علاوه بر اژیر داخلی دارای کانکتور بلندگو نیز میباشد که صدای این بلندگو ها به مراتب بیشتر و شکه کننده نسبت به اژیر های کوچک و کم صدای این دزدگیرها میباشد که اصلا صدا از منزل بیرون نمیرود. این دستگاهها قابلیت نصب بلند گو را ندارند زیرا بلندگو ها با جریان AC ترانس کار میکنند و دزدگیر های چینی فقط اداپتور DC دارند که جریان کمی میدهد.

بلندگو آژیر مدل 220

قابلیت نصب چشمی باسیم

دزدگیر های ایرانی برند علاوه بر چشمی بیسیم دارای 4 زون میباشند که به هر کدام میتوان تعداد زیادی چشمی با سیم به طور سری متصل کرد اما در دزدگیر های چینی فقط میشود از چشمی بیسیم استفاده کرد.

دزدگیر

خدمات و پشتیبانی:

دزدگیرهای بی کیفیت و پر خطای چینی معمولا دارای گارانتی و خدمات پس از فروش بدرد بخوری نیستند و در صورت خرابی امکان تعمیر انها دشوار است و باید تعویض شوند. اما تمام دزدگیر های ایرانی معمولا دارای 18 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش طولانی مدت هستند و در صورت خرابی جا و مکان و دفتر خدمات این شرکتها مشخص است و شما میتوانید مراجعه کنید. در پایان باید گفت که اگر میخواهید پولتان را دور نریزید یکبار دزدگیر خوب نصب کنید و منزل خود را بیمه کنید .

هزینه بالاتر دزدگیر های ایرانی بخاطر قویتر بودن و با کیفیت بودن  این سیستمها است و بی دلیل نیست.


ایمن پارسیان

عملکرد دزدگیرخانه به چه صورت است ؟

دزدگیرمنزل، دزدگیر آپارتمان یا دزدگیر ساختمان تشکیل شده از چند قطعه الکترونیکی که در این بخش به ریز جزئیات آن می پردازیم.در ضمن میتوانید قیمت دزدگیر خانه ،دزدگیر آپارتمان،دزدگیر ساختمان را نیز در سایت ایمن پارسیان جستجو کنید.

در این ویدِیو چگونگی عملکرد دزدگیر منزل یا دزدگیر مغازه را به شما عزیزان آموزش میدهیم.

ویدیو عملکرد دزدگیر

تفاوت دزدگیر سیم کارتی با تلفن کننده خط ثابت

تلفن کننده دزدگیر های اماکن در دو نوع سیم کارتی و خط ثابت وجود دارند که هر کدام مزایا و معایبی دارند که در ادامه به ان خواهیم پرداخت.

تلفن کننده های خط ثابت دزدگیر اماکن به خط ثابت تلفن محل نصب متصل شده و در هنگام تحریک به شماره هایی که به حافظه ان داده شده تماس میگیرد و پیغام ضبط شده را پخش میکند.

پس در صورت قطع سیم تلفن از بیرون ساختمان توسط سارق دیگر تلفن کننده عمل نخواهد کرد و فقط صدای اژیر در محل وجود خواهد داشت.

این تلفن کننده ها امکان فعال و غیر فعال کردن دستگاه از محلی دیگر از طریق تلفن را ندارند.

شما میتوانید حدود 20 شماره تلفن به حافظه دستگاه برای تماس در هنگام سرقت را بدهید.

تلفن کننده دزدگیرسیم کارتی

در تلفن کننده دزدگیر سیم کارتی علاوه بر تماس و پخش پیام در هنگام تحریک شما پیامک هایی نیز دریافت میکنید که گزارشاتی از قبیل فعال و غیر فعال شدن سیستم توسط کاربران دیگر،تحریک سیستم در هنگاه سرقت،اعلام زون تحریک شده در محل،قطع جریان برق شهر،و…را به شما اطلاع میدهد.

همچنین از طریق این تلفن کننده شما میتوانید با ارسال پیامک از هر نقطه از کشور دزدگیر را فعال و یا غیر فعال کنید که این کار از طریق اپلیکیشن های مخصوص این سیستم ها هم امکان پذیر میباشد.

محل نصب تلفن کننده سیم کارتی باید از لحاظ انتن دهی بررسی شود تا انتن دهی ضعیف نباشد زیرا عملکرد سیستم را دچار مشکل کرده و ضریب امنیتی را پایین میاورد .

مزایای سیستم دزدگیر سیمکارتی

از جمله دیگر مزایای سیستم اعلام سرقت سیم کارتی می توان به قابلیت کنترل پذیری بالا درآنها اشاره نمود.

امروزه همچنین نرم افزارهایی برای راحتی کار کنترل این سیستم ها بر روی گوشی ها می توان نصب نمود که این نرم افزارها قابلیت های تنظیم دستگاه و کنترل آن را می توانند بطور کامل انجام دهند از جمله این امکانات می توان به موارد زیر اشاره نمود.

موارد مهم

  • امکان روشن و خاموش کردن دستگاه از راه دور با SMS و نرم افزار موبایل
  • امکان شارژ سیم کارت از طریق SMS و نرم افزار موبایل
  • امکان ضبط پیام بر روی تلفن کننده سیم کارتی
  • امکان ارسال پیامک در صورت قطعی برق
  • امکان ارسال پیامک در هنگام فعال و غیر فعال کردن دستگاه
  • قابلیت ارسال پیامک برای اطلاع وضعیت های مختلف کاری
  • امکان وصل کردن تلفن خط شهری برای پشتیبانی بیشتر تلفن کننده
  • امکان ارسال پیامک در هنگام فعال و غیر فعال کردن دستگاه
  • قابلیت ارسال پیامک برای اطلاع وضعیت های مختلف کاری
  • امکان وصل کردن تلفن خط شهری برای پشتیبانی بیشتر تلفن کننده
  • امکان کنترل از راه دور برای مشاهده میزان آنتن دهی تلفن کننده
  • و چندین و چند امکان دیگر

پنل مرکزی یا سانترال مرکزی دزدگیر منزل:

پنل مرکزی دزدگیر یک دستگاه تشکیل شده از چندین برد الکترونیکی است که تمامی آژیرها،چشم ها ، مگنت ها ، و سایر تجهیزات به این پنل نصب می شوند .

پنل مرکزی دزدگیر اماکن به صورت سه مدل سیم کارتی، خط ثابت و ساده عرضه میشوند.

در مورد اینکه چه برندی بهتر است و یا چه برندی ضعیف تر است نظرات متفاوتی وجود دارد.

گروه ایمن پارسیان در ادامه این مقاله در مورد تمامی برند های موجود در بازار ایران توضیحات جامع و کاملی برای انتخاب شما کاربران گرامی آماده کرده و شما عزیزان میتوانید با خواندن مطالب مفید در این مقاله برند مد نظر خود را انتخاب کنید.

همچنین میتوانید در واتس اپ با کارشناسان ما بصورت کاملا رایگان مشاوره دریافت کنید.

پنل دزدگیر فایروال F9

سنسورها :

دزدگیرمنزل یا دزدگیر آپارتمان و یا دزدگیر اماکن توسط سنسورهای مختلف تحریک میشوند و اعلام هشدار صورت میگیرد.بخش سنسورها مهمترین المان در مبحث سیستم حفاظتی می باشد.در این مقاله به چند مدل مختلف از این سنسورها می پردازیم .

sensorha3

چشم PIR حرکتی یا Motion Detector:

چشم PIR یا چشم حرکتی پر مصرف ترین سنسور برای دزدگیر اماکن است.

این سنسور با نام های تجاری گوناگون و با برندهای متفاوت در بازار عرضه میگردند.

بهترین برند این نمونه سنسورها در حال حاضر برند پارادوکس مدل 476 پرو میباشد. این نمونه سنسور عمدتا از یک مدار ساده تشکیل شده و دارای 6 کانکتور می باشد . کانکتور -,+12VDC، کانکتور NC برای نصب به مدار فرمان پنل و کانکتور Tamper  برای نصب میکرو سویچ درب سنسور.

سنسور PIR دزدگیر مغازه

سنسور PIR که در چشمی دزدگیر استفاده میشود مخفف کلمه  Pyroelectric Infrared Detectors به معنی سنسور تشخیص حرکت بدن بوده و به نام چشمی معروف است.

سنسور های PIR  سنسورهایی هستند که طول موج Infrared محیط اطراف را دریافت می کنند.

هر جسمی که دمایش بالاتر از صفر درجه مطلق باشد دارای تشعشعات Infrared یا مادون قرمز است .

اما این موج دارای طول موج های مختلف برای درجه حرارتهای متفاوت است .

کاری که این سنسور انجام می دهد در واقع دریافت این امواج در رنج بدن انسان و تشخیص آن است .

بدین وسیله شما یک آشکارساز حرکت دارید که فقط به حرکات بدن انسان حساس است .

عملکرد چشم PIRدزدگیر اماکن

عملکرد این سنسور بر روی دزدگیر توسط یک سنسور حرکتی ایجاد میشود.

ولی به دلیل فیکس بودن سیستم طراحی این برد نصب این سنسور داخل فضای بسته و دور از هر جسم متحرکی باید انجام گردد.

اگر داخل محیط نصب جسم متحرکی وجود داشته باشد مانند آکواریوم،حیوانات خانگی،پنکه یا هواکش دایم کار یا از این قبیل اجسام ،باید از سنسور های وزنی و متغیر استفاده شود.

در ادامه به سنسورهای وزنی و متغیر میپردازیم.

جنس بدنه چشم PIR دزدگیر منزل

چشم های PIR از یک قاب پلاستیکی و یک برد مرکزی تشکیل شده است .برای نصب این نمونه از سنسورها عمدتا از پایه های مخصوص بسته به محل نصب و زاویه نصب استفاده میگردد.

معمولا روی پکیج های دزدگیر اماکن از این نمونه سنسورها وجود دارد که مصرف کنندگان میتوانند از طریق تماس با واحد پشتیبانی ایمن پارسیان و توضیح در مورد پلان محل نصب دزدگیر اماکن خود از انتخاب مدل سنسور مناسب برای نصب دزدگیر منزل یا دزدگیر مغازه خود مطلع شوند.

ایمن پارسیان02144280393/02144201355/02144202735

قیمت چشم PIRدزدگیر ساختمان

معمولا قیمت این سنسورها میانگین بین 75000 تومان تا 300000 تومان بستگی به کیفیت و شرکت سازنده میباشد. شما همراهان گرامی میتوانید در بخش تجهیزات جانبی دزدگیر اماکن سایت ایمن پارسیان انواع برندها و مدل ها را بررسی و خرید بفرمایید.برای اطلاع از قیمت ها و مدل ها کلیک بفرمایید.

cheshm-pir

چشم وزنی دزدگیر ساختمان:

چشمهای وزنی دارای دو جامپر روی برد می باشد که یکی برای تنظیم وزن به کار می رود بین بازه 15 تا 25 کیلوگرم تنظیم میشود در دیگری که بعنوان pet  نمایش داده میشود برای حرکت جسمی مانند حیوانات خانگی استفاده میشود .

cheshm-vazni-fazayebaz

مگنت:

مگنت ها تشکیل شده از دو قطعه مجزا از هم که به دو صورت بیسیم و با سیم عرضه میگردد. مگنت با سیم نیازی به تغذیه برق ندارد و اجزای تشکیل دهنده آن بسیار ساده است.در صورت جدا شدن دو قطعه از هم مدار باز شده و به پنل فرمان ارسال میشود. مگنت بیسیم توسط یک باطری 12 ولت تغذیه میشود و از طریق رادیو فرکانس اطلاعات را برای پنل مرکزی ارسال میکند. در این ویدیو نحوه عملکرد مگنت بیسیم را به شما همراهان گرامی ایمن پارسیان آموزش میدهیم.

بیم خطی(دیوار نامریی):

بیم خطی دزدگیر اماکن  با نام چشم خطی نیز شناخته میشود.

بیم خطی دزدگیر اماکن در مدل های دو خط و سه و چند خط تولید میشوند و این سنسورها در متراژ های متفاوت تولید میگردند .

چشم های خطی یا بیم های خطی دزدگیر اماکن برای تشخیص حرکت بین مسیرهای بیش از 25 متر طراحی و تولید میشوند .

ساختار این سنسورها به این گونه است که کل مجموعه از یک جفت سنسور خطی تشکیل شده است .

یکی از قسمت ها فرستنده خطوط امواج  با طول موج بلند  و قسمت دیگر این امواج را دریافت میکند.

خطوط نامرئی بین قسمت فرستنده و گیرنده یک خط را به صورت نامرئی ایجادمیکنند که با چشم قابل دیدن نیستند و پس از آن اگر شخص یا جسمی این خط را قطع نمایید قسمت گیرنده چشم خطی فرمان مدار باز / یا فرمان مدار یسته  را به دستگاه مرکزی مخابره میکند.

bim-khati

دتکتور ها :

سیستم دزدگیر منزل این قابلیت را نیز دارد که از دتکتورهای دودی ،حرارتی و گازی پشتیبانی کند.

دتکتور(آشکار ساز)سنسور هایی هستند که از طریق دود،حرارت و گاز تحریک میشوند و فرمان را برای پنل مرکزی دزدگیر اماکن ارسال میکنند.

قیمت دزدگیر منزل

معمولا مصرف کنندگان به دنبال خرید محصول با کیفیت با قیمت مناسب هستند.

قیمت دزدگیر خانه بر اساس متراژ خانه و تعداد راه های ورود غیر مجاز محاسبه میگردد. قیمت دزدگیر منزل باید قبل از خرید دزدگیر سیم کارتی پیش بینی شود.

برای خرید دزدگیر منزل باید به قیمت دزدگیر خانه توجه شود.

میتوان گفت به دلیل اینکه دزدگیر اماکن در داخل کشورمان تولید میشود نسبت به نمونه های مشابه خارجی تفاوت قیمتی چشمگیری دارند.

قیمت دزدگیر اماکن بسته به مدل و کارایی دستگاه متفاوت است.

ولی میانگین قیمت دزدگیر منزل ما بین 2 تا 3 میلیون تومان میباشد.البته بسته به نوع سنسورها و تعداد آن ها این قیمت متغیر است.

قیمت دزدگیر باغ،قیمت دزدگیر ویلا

قیمت دزدگیر ویلا باید بنابه نصب دزدگیر ویلا پیش بینی شود.برای مثال اگر شخصی قصد نصب دزدگیر ویلا را دارد باید در نظر بگیرد که فقط دزدگیر ویلا میخواهد و یا میخواهد برای محوطه ویلا هم دزدگیر نصب کند.

قیمت دزدگیر باغ نیز باید بنابه متراژ محیط محاسبه گردد. نصب دزدگیر باغ و یا نصب دزدگیر ویلا حتما باید توسط کارشناس تایید شود.

برای خرید دزدگیر ویلا و یا دزدگیر باغ میتوانید از طریق واتس اپ با کارشناسان ما در تماس باشید.

دزدگیر خانه سیمکارتی:

 


نحوه سیم کشی صحیح دزدگیر اماکن

در مبحث سیم کشی برای نصب دزدگیر اماکن دقت داشته باشید که همواره از سیم های بسیار با کیفیت استفاده کنید و همچنین سعی کنید سیم کشی خود را به شکل کاملا اصولی صورت دهید.

برای این که بخواهید چند چشمی را سیم کشی کنید سعی کنید تا از هر چشمی یک سیم به پنل دستگاه بکشید تا در زمان عیب یابی دستگاه بتوان مراتب را راحت تر پیگیری کرد.

اگر آژیر دزدگیر را در فواصل دورتری از پنل نصب می کنید سعی کنید سیمی که در مسیر قرار می گیرد دارای قطر استاندارد باشد تا در طول مسیر مقاوت سیم باعث بروز مشکل در سیستم دزدگیر شما نشود.


عملکرد چشمی دزدگیر اماکن چگونه است؟

یکی از متداول ترین سنسورهایی که امروزه در خانه هوشمند به عنوان سیستمهای اعلام سرقت و یا دزدگیر اماکن و منزل مورد استفاده قرار می گیرد سنسورحرکتی Motion Sensor می باشند که امروزه با اسامی گوناگون از جمله سنسورحرکتی ، چشمی ،رادار، PIRو…می توان آنها را در بازار یافت.این سنسورها به خاطردید وسیع و پروسسی که در محیط انجام می دهند امروزه به یکی از اجزاء اصلی سیستمهای دزدگیر در خانه های هوشمند تبدیل شده اند به طوری که بیشترشرکتها در اکثر پروژه های اعلام سرقت خود از این سنسورها استفاده می کنند .

انواع حساسه (سنسور)

برای رسیدن به امکانات و اهداف  خانه هوشمند نیازمند وجود انواع حساسه (سنسور) میباشیم تا با گرفتن اطلاعات از این حساسه ها درک بهتر ی از وضعیت کنونی خانه و یا بنا داشته باشیم و بتوانیم از این اطلاعات به منظور پیش بینی وضعیت آتی استفاده کنیم.در واقع مدیریت یک ساختمان بدون وجود حساسه های مختلف غیر ممکن خواهد بود . در زیر چند نوع از مرسوم ترین سنسورهای مورد استفاده در خانه هوشمند را مورد بررسی قرار می دهیم.

سنسورهای تشخیص

در سنسورهای تشخیص حرکت از تکنولوژی های مختلفی استفاده شده است، اولتراسونیک و مادون قرمز دو فناوری بسیار پر کاربرد هستند، اما از تکنولوژی هایی مثل مایکرویو و توموگرافی هم در این سنسورها استفاده می شود.در سنسورهایی که از روش اولتراسونیک استفاده می کنند، امواج صوتی به سمت اشیاء ارسال می شود و این امواج وقتی با اجسام برخورد می کنند مجدداً به سمت سنسور بازگشت می کنند.

وقتی جسمی جابجا می شود در رسیدن این امواج به سنسور اختلال ایجاد می شود که در این مواقع خروجی سنسور فعال می شود و می تواند لامپی را روشن کند یا اینکه آژیری را به صدا درآورد.

دزدگیر چشمی

دوربین های تشخیص حرکت و لامپ های اتوماتیک و سنسورهای مورد استفاده در دزدگیرهای منازل معمولاً از فناوری مادون قرمز یا PIR استفاده می کنند. در این تکنولوژی انرژی مادون قرمز که از بدن انسان ها و حیوانات به شکل دما منتشر می شود تشخیص داده می شود.

اگر داخل چشمی دزدگیر را باز کنید، با مداری روبرو میشوید که در وسط آن یک سنسور PIR وجود دارد. برای شروع کار یک توضیح کوتاهی در مورد سنسور PIR ارائه میدهیم:

تفاوت چشمی دزدگیر اماکن بیسیم و با سیم

سوالی که همیشه پرسیده میشود و ذهن مشتریان را در هنگام خرید دزدگیر اماکن مشغول می کند این است که چه تفاوتی میان چشمی های حرکتی بیسیم و باسیم وجود دارد؟

آیا چشمی های بیسیم خطا دارند؟

به طور کلی از لحاظ کیفیت تولید هیچ تفاوتی میان چشمی های دزدگیر بیسم و باسیم وجودندارد و هردو با یه کیفیت تولید میشوند.اما تفاوتایی بین این دو در عملکرد وجود دارد که در ادامه به آن میپردازیم.از لحاظ نصب هم تفاوتی میان این دو وجود ندارد وباید شرایط مناسب نصب برای هردو آنها رعایت شود.مانند اینکه چشمی در مقابل نورآفتاب ویا پرده متحرک ویا در مجاورت منبع حرارتی قرار نگیرد.

دزدگیر منزل

اما نقطه ضعف چشمی بیسیم دزدگیر منزل باطری آن است.این چشمی معمولا از باطری ۹ولت کتابی استفاده میکند که بسته به محل نصب و مقدار حرکت افراد درشبانه روز از مقابل چشمی ،زمان تموم شدن باطری  مشخص میشود،هنگامی که باطری چشمی دزدگیر به اتمام برسد برای هشدار پیغامی به دستگاه میدهد و آن رافعال میکند و دستگاه آژیر میکشد و این کار را زمانی انجام میدهد که دستگاه فعال است.

دستگاه خطا داده

بنابراین شما تصور میکنید که دستگاه خطا داده درصورتی که این هشدار را میدهد که شما باطری چشمی را عوض کنید تا خانه بی حفاظ نماند.البته در دزدگیر های پیشرفته مانند دزدگیر اماکن گپ چشمی حرکتی اتمام شارژ باطری خود را از طریق پیامک به شما اطلاع میدهد،پس هنگام نصب دزدگیر اگر میتوانید از چشمی های سیم دار  استفاده کنید که دیگر دغدغه تعویض باطری نداشته باشید.

اما اگر مسیر سیم کشی سخت است و ممکن است ظاهر خانه را خراب کند و نمیخواهید سیم کشی، داخل منزل انجام شود ،از چشمی های بیسیم استفاده کنید اما توجه بفرمایید هر دو ،سه ماه یکبار باطری چشمی دزدگیر اماکن را تعویض کنید.

فروش دزدگیر منزل – ایمن پارسیان 091206033926


سنسور بیم (لیزر) دزدگیر اماکن

در مقایسه با سنسورهای حرکتی PIR، سنسور بیم با استفاده از ایمنی حیوان خانگی، میزان زنگ هشدار کم، و همچنین مقاوم به هوا و غیر حساس به تغییرات درجه حرارت است. سنسورهای پرتو مادون قرمز به طور گسترده ای برای حفاظت از محیط خانه و تجاری استفاده می شود.سنسور بیم مادون قرمز را فعال می کند.این شامل فرستنده و گیرنده است.فرستنده و گیرنده در مقابل یکدیگر قرار گرفته وهنگامی که پرتو مادون قرمز قطع شود سنسور به دستگاه دزدگیر اماکن اعلام میکند استفاده از چند پرتو یا کانال برای ایمنی هشدار کاذب از حیوانات خانگی و حیوان کوچک است.

سنسور پرتو سری VSE

سنسور پرتو سری VSE، بیم سه ، بین فرستنده و گیرنده سه پرتو وجود دارد، زمانی که بیم VSE در حال کار است.هنگامی که حیوان خانگی (مثلا: سگ، گربه، پرنده) از سنسور عبور کند، تنها یک یا دو پرتو قطع شوند، زنگ هشدار اعلام نمی شود هنگامی که انسان در حال حرکت است، به طور همزمان از هر سه پرتو عبور کند و زنگ هشدار به سرعت به صدا در می آید.

چشم خطی دزدگیر اماکن

چشم خطی دزدگیر اماکن یک جفت سنسور (فرستنده و گیرنده) مادون قرمز نامرئی است که دو طرف دیوار ها، ورودی و هر حائلی که مد نظر مالکین باشد نصب میشود و لحظه ورود غیر مجاز اشعه بین دو سنسور قطع شده و رله خروجی سنسور، فرمان آلارم و شماره گیری اتوماتیک رابه دستگاه مرکزی اعلام سرقت صادر میکنند.

طیف نوری مادون قرمز

طیف نوری مادون قرمز بطور دائم ازفرستنده یا همان TRANSMITTER بصورت خطی و کاملا متقارن بسمت گیرنده یا همان Receiver  تابیده میشود و درمدار گیرنده درصد انتشار شعاع نوری مادون قرمز  را با شروع کار و اشعه اولیه جذب شده درگیرنده مقایسه میشود.درصورت اینکه نور جذب شده کمتر ازمقدار استاندارد تنظیمی مثلا 50 درصد کمتر باشد این حالت بمنزله قرار گرفتن مانع بین دو سنسور تلقی شده و رله خروجی تغییر وضعیت خواهد داد. تنظیم حساسیت سنسور ها بایدبه گونه ای باشد که عوامل جوی و محیطی همچون مه و گرد و غبار باعث جذب کمتر اشعه توسط گیرنده و عاملی جهت وقوع آلارم بی مورد نباشد.

دوربین مداربسته این بیم دزدگیر اماکن  یک حفاظ مجازی روی دیوار ایجاد میکند و از طرفی این چشم ها همیشه با هم ارتباط دارند اگر این حفاظ و خط یک لحظه قطع شود و چشم ها هم را نبینند مدار NC باز میشود و به مرکز کنترل یا همان دزدگیر اطلاعات ارسال می شود.(ضمنا این چشم ها با حرکت گربه و سگ یا حیوانات دیگر تحریک نمیشوند)این بیم دزدگیر اماکن قابلیت مقاوم بودن در برابر آب و حرارت و سرما را دارند و مناسب برای محیط های بیرونی میباشند و با اتصال به دستگاه دزدگیر نقش چشم های الکترونیک سیستم حفاظتی را دارد.

ایمن پارسیان 09126033926

دمای کارکرد رادار خطی بین 25- تا 55+ بوده و درشرایط آب و هوایی مختلف و شرایط جوی همچون برف و باران و هوای گرم و آفتابی کار میکند.بیم لیزر ها هم درمحیط های بسته و هم درفضای باز کاربرد دارند و تا 150 متر و یا بیشتر امکان ایجاد محدوده پوشش دهی بین دو سنسور وجود دارد.زون nc و no که همان کنتاکتهای باز و بسته رله خروجی میباشند قابلیت اتصال انواع کنترل پنل های اعلام سرقت را مهیا میسازند بطوری که سوا ازمارک و مدل دستگاه، این بیم سنسور خطی بتمام  سانترالهای دزدگیر اعلام حرق و…

سنسور دزدگیر

براحتی متصل میشوند.این رادار خطی قابلیت تنظیم بیم ها تا زاویه 90 درجه درراستای افقی و 15 درجه درراستای عمودی را دارند و استاندارد بدنه IP65 و محافظ دربرابر اشعه UV را دارا هستند.بدلیل استفاده ازاین نوع چشمی  ها درمحیط های باز و درمجاورت عوامل جوی بصورت دوره ای و مداوم باید عدسی بیم ها را ازلحاظ ظاهری و فیزیکی بررسی کرد.

ایمن پارسیان 09126033926

لایه گرد و غبار نشسته روی بیم ها باید توسط پارچه نم دار تمیز شوند.قبل ازپاک کردن عدسی ها و غبار روبی حتما تغذیه سنسور ها ازمدار قطع شود .و پس ازمراحل تمیز کاری حتما اتصالات فیزیکی و سیم بندی ها چک شده و یک بار سیستم را مورد آزمایش قرار دهید. با آمدن فصل سرما و برودت حتی الامکان هر چند روز یکبار سعی شود ازیخ زدگی و پوشیده شدن سنسور ها درصورت بارش برف جلوگیری شود. درصورت امکان توصیه میشود چشمهای خطی را زیر سایبان و یا محافظ نصب کنید.


استفاده از سنسور لرزشی برای جلوگیری از شکستن  قفل درب و ورود سارق به منزل

طبق اطلاعات به دست آمده از مشتریانی که متاسفانه منزل آن ها به سرقت رفته است، اکثر سرقت ها در زمان بسیار کوتاه و از طریق شکستن قفل درب انجام شده اند.جهت رفع این مشکل میتوان از سنسور لرزشی (شوک سنسور) استفاده نمود. شوک سنسور یک دستگاه کوچک الکترونیکی است که به ضربه حساس بوده و با تشخیص ضربه وارد شده، برای دزدگیر سیگنال ارسال خواهد کرد.

برای استفاده از شوک سنسور جهت جلوگیری از تخریب قفل و ورود سارق به منزل، ویلا، اداره و … می بایست شوک سنسور بر روی درب نصب شود.بدین ترتیب به محض اینکه سارق برای شکستن قفل اقدام کند، با اولین ضربه وارد شده شوک سنسور فعال میشود.به دزدگیر سیگنال مربوطه را صادر خواهد کرد . دزدگیربا فعال کردن بلندگو و پخش آژیر سرقت ,همسایه ها را خبر میکند.با برقرای تماس صاحب ملک را قبل از وارد شدن سارق، از سرقت آگاه سازد.

دزدگیر اماکن چطور از تجارت شما محافظت میکند؟

همانطور که یک خانه باید از ورود سارقین به داخل منزل محافظ کند ، مشاغل نیز باید به همان روش از ورود سارقین به اماکن تجاری خود محافظت کنند. هر مشاغلی که می خواهد از دارایی های خود محافظت کند ، باید از یک سیستم دزدگیر استفاده کند. انواع مختلفی از سیستم برای انتخاب وجود دارد و این بستگی به شما دارد که بفهمید بهترین نوع برای تجارت شما چیست. وقت خود را برای فکر کردن در مورد فضای مورد نیاز برای محافظت ، بودجه موجود و نوع امنیتی که باعث می شود شرکت احساس امنیت کند یا این که کار برای افراد آسان باشد ، باید بکار رود.

شرکتهای تولید کننده دزدگیر

در صورت داشتن سیستم هشدار امنیت تجاری ، دفاع بزرگی را در برابر افرادی که سعی در ورود به مشاغل یا دسترسی به مناطق غیرمجاز دارند ، ارائه می دهد. چندین شرکت امنیتی مختلف برای انتخاب وجود دارد و شما باید بهترین موجود را پیدا کنید. مانند شرکت گپ،سایلکس،کلاسیک،فایو استار و غیره .

بهترین شرکت برای محافظت از شما یک سیستم با نرخ بالا نصب می کند و نظارت 24/7 را ارائه می دهد. از این گذشته ، قرار است امنیت به شما در آرامش و احساس امنیت کمک کند ، بنابراین نظارت 24/7 در اکثر موارد به سادگی یک استاندارد است. وقتی نوبت به انتخاب یک سیستم می رسد ، اینجاست که استفاده از متخصصان در کار مفید است.

لوگو شرکتها2

یک شرکت امنیتی درجه یک به شما کمک می کند:

بدون توجه به آنچه ممکن است به دنبال آن باشید ، بهترین سیستم زنگ خطر دزدگیر اماکن را انتخاب کنید. سیستم های بسیاری در دسترس هستند و شما لازم نیست قبل از خرید سیستم ، وقت خود را برای یادگیری آنها بگذرانید.

شما باید با شرکتی همکاری کنید که بتواند این سیستم ها را برای شما توضیح دهد ، به شما در درک نیازهای تجاری خود کمک کند و نظر خود را در مورد بهترین چیزها به شما ارائه دهد بدون اینکه صرفاً سعی کنید شما را به گرانترین مدل موجود به فروش برسانید.

سنسورهای حرکتی در سیستم امنیتی همانند چشمهایی هستند که می توانند به راحتی و با سادگی سیستم خود را مسلح کرده و سارقین را خلع سلاح کنند ، انتخاب خوبی است.

ایمن پارسیان نماینده انحصاری نصب و فروش سیستم های حفاظتی و نظارتی آماده ارائه و معرفی انواع سیستم های دزدگیر های اماکن و منزل می باشد که با کادری مجرب و حرفه ای مشتریان خود را جهت معرفی بهترین دزدگیر و مناسب ترین آن یاری کند . 09126033926

Logo-imenparsian-gold

سیستم هشدار امنیتی دزدگیر اماکن:

سیستم دزدگیر اماکن شما باید از نظارت تصویری نیز برخوردار باشد تا اطمینان حاصل شود که در صورت ورود به سیستم ، شناسایی امکان پذیر است. پس از نصب سیستم امنیتی که تمام پایه ها را تحت پوشش خود قرار دهد ، می توانید آرامش خاطر داشته باشید که تجارت شما بی خطر است ، صرف نظر از اینکه شما آنجا هستید یا نه.

پکیج دزدگیر سیم کارتی GAP G12

محصولات محبوب ما عبارتند از:

سنسورهای بی سیم ، عملکرد کنترل از راه دور سیستم زنگ دار ، ایستگاه مسلح شبانه ، سنسورهای دود عکس برقی برای رعایت کدهای ساختمان فعلی ، سنسورهای مادون قرمز استاندارد ، آژیرهای داخلی و خارجی و جدیدترین دوربینهای بی سیم مناسب برای مصارف داخلی و خارجی ، به علاوه موارد دیگر.

ایمن پارسیان در نظر دارد با ارائه خدمات پس از فروش محصولات به مشتریان عزیز امنیت و آرامش را به مشتریان عزیز به ارمغان آورد . با تماس و مشاوره با ما بهترین محصول را برای تجارت و بیزنس خود انتخاب کنید و یا حتی با خرید از سایت میتوانید محصول مورد نظر را درب منزل خود تحویل گرفته و با یک تماس خدمات نصب و راه اندازی سیستم حفاظتی خود اطمینان حاصل فرمایید .

در ضمن این مجموعه نصب و فروش دوربین های مدار بسته را نیز ارائه میدهد که با کمک این دو محصول یعنی دزدگیر و دوربین امنیت اماکن تجاری و یا منزل خود را بیمه خواهید کرد .

5/5 - (12 امتیاز)
بازگشت به لیست

پست های مرتبط