مقالات

ردیاب خودرو چیست؟

ردیاب زنوتیک xenotic

ردیاب خودرو چیست ؟

در شرایط کنونی وبا پیشرفت علم و تکنولوژی شرکتهای دانش بنیان توانسته اند قطعه ای تولید کنند که بتواند موقعیت خودرو و شرایط لحظه ای خودرو را برروی نرم افزار موبایل ارسال کند .ردیاب خودرو

ردیاب خودرو آلفامحاسن ردیاب خودرو:

  1. امکان کنترل تردد خودرو
  2. امکان خاموش کردن خودرو توسط موبایل از راه دور
  3. امکان ارسال آنلاین اطلاعات خودرو روی موبایل (سرعت – میزان سوخت – ولتاژ برق – آب و هوا )
  4. امکان شنود صدای داخل اتاق از طریق موبایل
  5. امکان کنترل سرعت خودرو و لیمیت کردن آن

سیستم های ضد سرقت خودرو امروزه بسیار پیشرفته شده ولی متاسفانه همیشه سارقان یک قدم جلوترند . به همین علت ردیاب خودرو می تواند یک محصول کاملا امن برای جلوگیری از سرقت خودرو باشد .همچنین شرکت هایی که خودرو اجاره می دهند میتوانند از این سیستم برای کنترل خودروهای اجاره ای استفاده کند . ردیاب خودرو GPS  قطعه ای کوچک و در عین حال کاربردی است که برای وسایل نقلیه از جمله موتورسیکلت ،خودروسواری،خودروهای نیمه سنگین و سنگین استفاده میشود . ردیاب خودرو دارای یک برد اصلی می باشد که به سیستم برق خودرو وصل می شود در داخل آن یک باطری تعبیه شده است تا در صورت قطع برق خودروتا دو روز بتواند موقعیت خودرو را ارسال کند .

ردیاب زنوتیک

تمامی ردیاب های موجود حتما میبایست از سیم کارت استفاده کنند . سیم کارت داخل ردیاب قرار میگیرد و از طریق GPRS اطلاعات و موقعیت خودرو را برای موبایل ارسال میکند .

سرورردیاب:

هر ردیاب باید یک سرور اصلی داخل کشور یا خارج آن کشور داشته باشد که ردیاب اطلاعات را از طریق ماهواره برروی سرور منتقل میکند تا سرور بتواند اطلاعات را برای شما ارسال کند .

سرور ردیاب خودرو

عملکرد ردیاب :

ردیاب ها بصورت مخفی در محل های غیر قابل دسترسی خودرو نصب میشوند و میتوانند موقعیت مکانی خود را با خطای 1 متری برای مخاطب ارسال کنند. و کاربر میتواند از طریق اپلیکیشن فرمان های مختلف بسته به مدل و امکانات ردیاب به دستگاه ارسال کند . برای خرید یک ردیاب مطمئن و کاربردی می توانید در قسمت محصولات سایت ما https://imenparsian.com  مراجعه کرده تا اطلاعات کافی بدست آورید .

 

آیا ردیاب برای جلوگیری از سرقت کافی است ؟

میتوان گفت تا 80 درصد بله. زیرا قطعه ردیاب به تنهایی خود میتواند نقش دزدگیر را نیز برای خودرو داشته باشد . خودرو های بروز عمدتا از سیستم قفل مرکزی و دزدگیر فابریک استفاده میکنند. جهت جلوگیری از تداخل در سیم کشی خودرو نیز ردیاب گزینه خوبی میتواند باشد .زیرا تمامی سنسورهای آن بصورت جداگانه میباشد و هیچ تداخلی در برق خودرو ایجاد نمی کند .

GPSBANNER

سرور داخلی و خارجی چه تفاوتی باهم دارند ؟

سرورهای ردیاب بستگی به برند و مدل دستگاه و شرکت پشتیبان آن دارند .پیشنهاد شرکت ایمن پارسیان استفاده از ردیاب هایی با سرور خارجی در وهله اول است .ولی چون هزینه ی شارژ سالیانه سرور خارجی نسبت به سرور داخلی تقریبا دو برابر است عمدتا مردم از ردیاب های با سرور داخل استفاده میکنند که به نسبت خارجی دارای خطاهای متعددی هستند .

 

برگشت به صفحه اصلی

لطفا امتیاز دهید post
بازگشت به لیست