محصولات-گپ

نمایندگی فروش محصولات گپ

شرکت ایمن پارسیان آمادگی خود را جهت فروش محصولات شرکت گپ به همکاران گرامی اعلام میکند.

شما میتوانید با شماره های02166968470/02166967443 / 09126033926 تماس بگیرید یا با ثبت خرید اینترنتی سفارش خود را ثبت کنید .

محصولات گپ

دزدگیر گپ

 یکی از بروز ترین سیستم های اعلام سرقت دزدگیر اماکن GAP G12 سیمکارتی در ایران است.برای راهنمای نصب و کاتالوگ دزدگیر گپ و دفترچه برنامه ریزی محصول مطالب زیر را مطالعه کنید.

راهنمای نصب و راه اندازی دزدگیر اماکن GAP G12

دزدگیر گپ g12

امکانات دزدگیر اماکن GAP G12

دارای پنج زون با قابلیت تعریف هر زون به چهار حالت مختلف
دارای 10 حافظه اس ام اس و ده حافظه تماس
امکان تماس از طریق سیم کارت و خط ثابت
دارای ریموت هایی با بالاترین سطح امنیت (HOPPING CODE)
اپلیکیشن دزدگیر گپ G12 قابل نصب بر روی ios ,android
قابلیت ضبط پیام برای وضعیت اعلام سرقت و اعلام حریق
ثبت وقایع در نرم افزار دزدگیر گپ به همراه زمان و تاریخ واقعه

نصب دزدگیر گپ روی دیوار

الگوی دزدگیر گپ g12

در این قسمت از کاتالوگ دزدگیر گپ به نحوه نصب پنل می پردازیم. طبق الگوی بالا فواصل بین سوراخ های دستگاه مشخص شده. دستگاه را با فاصله از دیگر لوازم الکترونیکی نصب کنید.

سیم کارت مورد استفاده در دزدگیر اماکن GAP G12 سیمکارتی

میتوان از هر دو نوع سیمکارت بصورت دائمی یا اعتباری استفاده کرد. سیستم با اپراتورهای همراه اول و ایرانسل به خوبی سازگار است.حتما پیش از راه اندازی و برنامه ریزی دستگاه از غیر فعال بودن پین کد سیمکارت اطمینان حاصل کنید. ابتدا SIM Card را درون یک موبایل قرار دهید و PIN Code را غیر فعال نمایید.  پس از قرار دادن سیم کارت در خشاب برق و باطری را به دستگاه وصل کنید. و شماره سیم کارت را در دفترچه تلفن موبایلتان ذخیره کنید. دستگاه در کوتاه ترین زمان سیم را شناسایی خواهد کرد.پس از شناسایی درست سیم کارت نمایشگر پیام خوش آمد را با نام اپراتور مربوطه نمایش میدهد.

تعریف دکمه های ریموت GAP سیمکارتی

قفل بسته فعال کردن دزدگیر (Arm-Normal)

علامت بی صدا حالت نیمه فعال (Arm-Part)

علامت صندوق باز Ž- باز کردن درب (Door Opener)

علامت قفل باز غیرفعال کردن دزدگیر (DISARM)

 

راهنمای برنامه ریزی دزدگیر اماکن GAP G12

پیش از هر گونه اقدامی توصیه میکنیم کاتالوگ دزدگیر گپ را بطور کامل و با دقت مطالعه کنید. و سپس به اتصال سیم سنسور ها به پنل مرکزی GAP اقدام کنید. پس از اتصال برق شهر به ترمینال کنار ترانس تغذیه دستگاه روشن میشود. با وارد کردن رمز اولیه سیستم 123456 و فشردن کلید ENTER قفل صفحه کلید برای انجام تنظمات باز میشود.

حافظه های موبایل

سیستم قابلیت شماره گیری تمامی شماره های ثابت و همراه را دارد. برای شماره گیری خطوط ثابت حتما باید کد شهر در حافظه ذخیره شود . برای این منظور روی گزینه (NUMBER#0 (City Code کلید ENTER MENU را فشار دهید و کد شهر مورد نظر را وارد کرده و با زدن کلید ENTER MENU آن را ثبت نمایید. شماره های موبایلی که در مواقع خطر میخواهیم با آنها تماس گرفته شود در حافظه 1 تا 10 ذخیره میکنیم. از طریق منوی (Del Mobile NO.VIEW Mobile NO) میتوان حافظه های موبایل را رویت کرده و یا آنها را حذف نمود. برای کنترل از راه دور دزدگیر باید شماره مالکین را در حافظه های 1 تا 4 وارد کرد. این نفرات قابلیت کنترل سیستم و دریافت گزارشات اتفاقات را دارند.

حافظه های شماره ثابت

شماره های ثابتی که در مواقع خطر میخواهیم با آنها تماس گرفته شود در حافظه 11 تا 20 ذخیره میکنیم. شماره های ثابت بدون کد شهر وارد حافظه شود. جهت اطمینان از صحت عملکرد شماره گیری شماره ها را در چندین حافظه بصورت تکراری ذخیره کنید. شماره های ثابت شهر های دیگر را با ذکر کد در حافظه 11 تا 20 ذخیره کنید.
اعلام خطر در هنگام تحریک سیستم به این صورت است:
1. ارسال پیامک به حافظه ۱ تا ۱۰
2. تماس با حافظه های ۱۱ تا ۲۰ توسط سیمکارت
3. تماس باشماره هایی که در مرحله قبل SIM Card موفق به تماس با آنها نشده است.
نکته مهم: عملیات ارسال پیام کوتاه و تماس در مواقع خطر با (غیرفعال) Disarm کردن سیستم با ریموت متوقف میشود.

برگشت به صفحه اصلی