مقالات

دوربین مدار بسته مناسب برای منزل

نصب دوربین مدار بسته مناسب منازل

نصب دوربین مدار بسته در تهران

در این دوره زمانی ، مهمتر از همیشه این است که در برابر اموال خود  از خطر و سارق محافظت کنید.قفل کردن درب جلو شما اکنون به یک عادت بسیار مهم برای حفظ امنیت خانه شما تبدیل شده است.

اما ، در حالی که قفل کردن درهای شما چیز خوبی است ، کافی نیست که خودتان را 100٪ اثبات امنیت  کنید.از طرف دیگر ، دوربین های مدار بسته عامل بزرگی هستند که از ورود به خانه شما جلوگیری می کنند.

دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CE56H1T-IT3ZE

سیستم دوربین برای خانه شما

در حالی که سیستم های نصب دوربین مدار بسته برای پیشگیری از وقوع جرم عالی هستند ، دلایل بسیاری دیگر برای به دست آوردن سیستم دوربین برای خانه شما علاوه بر جرم وجود دارد.

به عنوان مثال ، اگر فرزند دارید ، می توانید دوربین هایی قرار دهید که بتوانید مطمئن شوید كه كودكان در هنگام كار خود صدمه نبینند و دچار مشكل نشوند.

دوربین برای مراقبت از بچه

مکانهای رایج مردم به همین دلیل از دوربین استفاده می کنند ، در حوالی استخر و سایر مناطق است که بچه ها به طور بالقوه می توانند صدمه ببینند یا خود را بکشند.

شرکت فنی مهندسی پارسیان

مجری انحصاری نصب دوربین مدار بسته در تهران

02144280393/09126033926

دوربین های امنیتی

هنگام گرفتن دوربین های امنیتی برای خانه شما دو دسته مختلف وجود دارد که می توانید انتخاب کنید:

  • دوربین های جاسوسی
  •  استاندارد.

این دو دسته دارای انواع مختلفی از جمله اندازه ، شکل و شکل ظاهری هستند.

به عنوان مثال ، بسیاری از دوربین های استاندارد دارای مدل های ضد آب و هوا و مناطقی هستند که مستعد آسیب هستند.هزینه دوربین های امنیتی شما بر اساس پیچیدگی دوربینی که انتخاب می کنید به طرز چشمگیری افزایش می یابد.

در اکثر موارد ، یک دوربین امنیتی معمولی ، استاندارد نسبت به یک دوربین ریز که درون یک خرس عروسکی پنهان شده ، بسیار ارزانتر خواهد بود.

ایمن پارسیان 44280393

لوگوی ایمن پارسیان

بسته به آنچه شما از دوربین استفاده می کنید باید نوع مورد نظر خود را تعیین کنید.

از دوربین های جاسوسی برای مناطقی استفاده می شود که می خواهید در مورد سیستم دوربین مدار بسته خود باهوش باشید.

بیشتر افراد برای جلوگیری از سرقت داخلی مانند یک بچه نگهدار یا تعمیرکار ، دوربین های جاسوسی می خرند.

اگر میهمانان زیادی را در خانه سرگرم می کنید ، ممکن است بخواهید یک سیستم امنیتی را پنهان کنید تا از ترساندن مهمان ها جلوگیری شود.

دوربین مخفی مداربسته

از طرفی یک دوربین استاندارد ، اگرچه به اندازه دوربین جاسوسی تقریباً احتیاط ندارد ، بهترین کار برای ثبت در فضای بیرون از خانه و مناطقی از خانه است که داشتن یک دوربین باعث آزار و اذیت ساکنان نخواهد شد.

بیشتر افراد ، هنگام راه اندازی اولین سیستم امنیتی دوربین خود ، حدود 2 یا 3 دوربین استاندارد دارند که به صورت استراتژیک در سراسر خانه و بیرون خود قرار می گیرند.

اگر بچه دارید ، می خواهید یک دوربین استاندارد برای تماشای استخر و محیط اطراف داشته باشید.

نصب دوربین مدار بسته

هزینه سیستم دوربین مدار بسته جدید شما بسته به پیچیدگی سیستم مورد نظر شما متفاوت خواهد بود.

دوربین های رنگی با وضوح بالا برای خرید بسیار گران تر از دوربین اصلی با کیفیت پایین خواهند بود.

اگر نگران قیمت سیستم دوربین هستید ، باید در مورد فروشندگان مختلف آنلاین و محلی تحقیق کنید تا بهترین پیشنهاد برای سیستم دوربین و نصب را پیدا کنید.

فروشنده و نصاب دوربین مداربسته

اگر شما یک مهره فناوری هستید ، می توانید دوربین ، تجهیزات بازیابی و سیم را بخرید و برای صرفه جویی در هزینه سعی کنید خود سیستم را نصب کنید.

سیستم امنیتی اصلی دوربین خانگی که می توانید از فروشگاه های خرده فروشی خریداری کنید ، حدود 500 دلار هزینه دارد.

همانطور که قبلاً گفته شد ، قیمت افزایش می یابد ، بر اساس این که دوربین ها چقدر پیچیده هستند و چند دوربین را بدست می آورید.

یک شبکه بزرگ از دوربین های امنیتی 2 یا 3 بسیار گرانتر خواهد بود. بنابراین ، هنگام انتخاب یک سیستم دوربین مدار بسته برای خانه خود ، یکی را انتخاب کنید که متناسب با بودجه و نیازهای شما باشد.

5/5 - (1 امتیاز)
بازگشت به لیست